L'Hivern


L'hivern és una estació de l'any que comença al mes de Decembre i finalitza al Març. En aquesta estació es celebren varies festes com per exemple: el nadal, els reis, el tió..., la gent aprofita l'hivern per anar a les estacions d'esquí a esquiar. En aquesta època acostuma a nevar i fer fred on es poden trobar temperatures sota zero en la majoria de llocs. En el colegi es fa festa a partir de finals de Desembre fins a principis de Gener. Nosaltres creiem que l'hivern és una estació adequada per a esquiar, descansar de l'escola i del treball pels adults, i celebrar festes nadalenques amb la familia.
Hosted by www.Geocities.ws

1