cirban'dan kısa kısa
1954 yılı Haziran ayının 1. günü Denizli'nin Bekilli ilçesinde gözlerimi dünyaya açtım.Ortaokul sonuna kadar temiz doğal ortamı içeren bu ilçede büyüdüm.Çevre kirliliğinden ve sentetik gıdalardan uzak bir ortamda.Bugün aklıma gelen en önemli şeylerden birisi ağzına kadar kuru üzümle dolu olan o siyah önlüklerimizin büyük cepleri dir.Tek yediğimiz çerez bu üzümlerdi.Tarımsal geliri zayıf olan bu bölgede tek kurtuluş okumaktı. Daha sonra Denizli Lisesi ve Ankara üniversitesi Tıp Fakültesi.Fakülte hayatım 68
kuşağı kadar olmasada pek de rahat geçti sayılmaz.Ama hayatımın en güzel
yıllarını en güzel arkadaşlıklarını bu yıllarda yaşadım.Mezuniyetim 1977 temmuz
ayı. İlk görev yerim olan Kars ,hayatımın değişik ve belkide en ilginç bölümünü içeriyor.Doğal güzellikleri ile ünlü Sarıkamış'ı ,Sarı sazanları ile ünlü o güzelim Çıldır gölünü unutmak mümkün mü. Şimdi 10 yıldır Bergama'dayım.Güzel bir söz vardır,bilirsiniz."İnsanın doğduğu yer değil doyduğu yer memleketidir."Doğru olabilir.Ama çocukluk yaşlarının geçtiği ,büyüdüğü ve ilk arkadaşlıklarını yaptığı yeri unutmak mümkün mü?Ben de bu amaçla yıllar sonra da olsa Bekilli için birşeyler yapayım istedim.Bu siteyi hazırladım.başarılı olduysam ne mutlu bana.İlginize teşekkürler. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Siteye katkıda bulunmak isteyenler [email protected] adresine email gönderebilirler.