Tito's
Hallo Tito’s,
Dit is dus jullie allereigenste pagina. Je kan er alles opzetten
wat je wilt, spelletjes, raadseltjes, mopjes,…. laat maar iets weten. Binnenkort
komt het kamp er weer aan, en natuurlijk hopen we dat jullie allemaal mee
gaan. Dit jaar gaan we naar Durler, en omdat dat veel te ver is voor ons met
de fiets gaan we met de trein en de bus. Maar… niet getreurd, we gaan nog
altijd op 2-daagse, maar daar gaan we nog niet te veel over verklappen.
Tot ziens,
Steven, Sofie, Hanneke
Tito's 1999-2000
Evy milbou, Eef Aernouts, Tinne Helmer, Ann
Helmer, Inge Herrijgers, Marijke Uytewilgen, Stef Van Hooydonck, Bert Van
Hooydonck, Maarten De Koning, Maarten Van Hooydonck, Eveline Van Hooydonck,
Eveline Boden, Helena Van Meer, Dieter Kustermans, Frederik Van Looveren,
Pieter Segers, Jan Nouws