| ke$ke burada olsaydin beyaz kanatli meleim... | ||||||||||
![]() |
||||||||||
| Çok yorgunum Beni burada birakin Siz gidin korkularim Bir süre yalniz kalmaliyim Dinlenmeli gözlerim Umut etmeli, ya$amali Ve yeniden sevmeliyim... Karardi dünya Gözya$i selinde boguldum Sarho$ oldum Hayat oyunum bitti sandim Ölmeyi bile denedim beceremedim... Degerlerini yitirmi$ bireylerdik hepimiz Çok korktuk Ama güne$ yine dogdu i$te Hiç gelmeyecek sandigimiz yarinlar çok yakin Avuçlarimda aglayan melekler artik gülüyor Sokak lambalari yaniyor Ve o eski sevgi makinesinin sesi yeniden duyuluyor... Bugünlerde Istanbul’u çok özlüyorum Nedendir bilinmez, Umudum hiç bitmiyor Her gece rüyamda Istanbul’a gidiyorum Istanbullu $arkilar söylüyorum Kiz kulesini, Ortaköy’ü, Moda’yi, Beyoglu’nu geziyorum Istiklal’de yürüyorum mesela, Sokak lambalariyla oynuyorum Sarho$um, dayak yiyorum polisten... Sonra bir gün Damdan dü$er gibi a$Ik oluyorum bir kiza Melek gibi bir kiza Bütün yildizlar sönüyor sanki onun güzelligiyle Dolunay saklaniyor bulutlarin ardina... O sessizce giriyor hayatima Ve sonu henüz yazılmami$ bir masal ba$liyor... Ama Istanbul uzak... Feribotlar ayiriyor beni kötü kokulu Istanbul sahillerinden Masmavi Güney Ege’ye götürüyor Agliyorum Ve hep ayni $arkiyi söylüyor Resimlerle ya$iyorum... “Çok istiyorum burada olmani... Biz bir akvaryumda yüzen iki kayip ruhuz... Yillar sonra ayni eski yerlerde ko$turdun... Ne buldun peki? Yine ayni eski korkular... Ke$ke burada olsaydin...”(*) chenqelli iine 06.04.2001 (*)pink floyd |
||||||||||
| $ehirlerarasi i$kence | ||||||||||
| ana sayfaya dön.. | ||||||||||