GeYiK YaZILaRI
"Abi Osmanlilar Viyana'yi alsaydi simdi
yikilmamis olurdu valla..." Hadi öyle olmus varsayalim.
Yil 2000 Istanbul Dolmabahçe Sarayi. Sultan 55. Murat Han
Selamligin bir kösesinde.
-Hay aklinla bin yasayasun vezir.Tabdill-i Nickname chat yaparak
mel'un keferenin
çanina ot ve sair zerzevat tikayacagiz Allah-ü Teala'nin iznüyle
-Haklisinuz hünkarim lakin Nicknameiniz 8thMuratcan çagrisim yapmasin zindiklara.
Mesela MrYes falan yapsa idük
-Höt ! Ulan ne yani koskoca yedi iklüm padisahi zatima öyle lavuk nickler yakisir mu?
-Haklisun ulug hünkarim.
-Simdi beni mesgul etme bak Funny online oldu .
Yengendir en kisa zemanda Tiz saraya getirile.
-Emrinüz olur hünkarim lakin nerden buluruz hatunu?
-Orasini bilmem emir emirdir.
-Hünkarim Chat yüzünden devlet meselelerine irak kalduk .Washington eyaletimiz valisi
Enderun devsirmesi Clinton Zade Bill Pasa zina etmüs derler.
-Neeee ? Nezaman ulan ?
-Bilmem ? Bir jurnalciden haber alduk.
-Tiz kellesi vurula !
-Aman hünkarim kiymetli bir validür kendisi. Bir nikah eyler temizler itibarini.
-Hem emin misiniz zina etdügünden . Dört erkek sahidü varmidir jurnalcinin ?
Iftira olmasun ?
-Iftira yok Itiraf var hünkarum hatun konusmus.
-Töbeeee ! Kiyamet yaklastu vezir . Tiz dili vurula .
-Bak mesgul etme dedüm Funny gitti iste...Neyse ki sanimuza yakisur bir
contact list'imiz var da durumu kurtariyoruz. Hadi bana Nescafe getür.
-Emrin olur devletlüm. Sütlü mü olsun?
Ayni anda Paris Notre Dame Cami-i serifinde , Paris müftüsü
Jakues de la Ahmed
halka hitab etmekte.
-Eyyy cemaat-i müslimiiiyn.Devlet ve dahi din elden gitmekteeee!
Padisah bir chat müsibetine musallat olmus . Cihattan elinü eteginü çekmistüüüür.
Rio de Jeneiro kalesi yedi yildir zaptedilememekteee! Subat ayi yaklastiiii !
Yine karnaval ayagina çuvalla günah isleyecekleeeer ! Mü'minlerin gözü önündeee
! Bunlarin hesabi sorulacaktir öteki alemdeee!
Kalabaliktan homurtular yükselir...
-Imdii biz bu gidisata dur demezsek 1789'da ihtilali icad eden ceddimizün
kabir-ü küberada kemikleri sizlamazmuuu?
-Sizlaaar !
-Cihad etmez ise mü'min bu limited günaha anonim ortak olmazmiiii?
-Oluuuuur !
-Padisahtan hesap sormak bize düsmez miii?
-Düseeer !
-Haydin o zamaaaaan ! Istanbulaaa !
-Ya Allah ! Ceddin dedeeeeen ! Neslin babaaaan !
Istanbul Dolmabahçe Sarayi:
-Hünkarim hünkarim Paris müftüsü ayaklanma baslatmis.Cümle Fransiz kullarinuz
Istanbul'a dogru yürümeye baslamus!
-Heh bosver ! Ceddimüz oraya 400 senede yürüdü . Zaten ben o kadar yasamam.
-Yok hünkarim lafin gelisi söyledim . Uçakla geliyorlarmis .
Hezarfen Airlines ile iki saate kalmaz burada olurlar.
-Söyle Yeni Cherry ocagina düsürsünler zindiklari..
-Olur mu hünkarim? Kullariniz tepki gösteriyorlar . Geçen hafta da 9 tane
sehzadeyi bogdurtmustunuz . Bunlar pek hos karsilanmiyor .
Tüm medya Istibdat geri mi geliyor diye çigrinmakta..
-Onlari da bogun.
-Aman sultanim sonra Insan Haklari Mahkemesi'ne düseriz Maazallah.
-Onlari da bogariz.
-Ya ayaklanma büyürse ?
-Takmaaaa moruk bogariz abi yaaaa!
-Harbi ya moruk çak !
-Höt ! Bu ne laubalilik ? Seni de bogarim bak. Üff vezir anlasildu senden bir is çikmayacak . Bostancibasiii ! Tiz Kawasaki'mi hazirla cenge gidecegim . Yeni Cherrylere haber
salin hazirlansinlar ! Bekle beni Rio geliyoruuum !
-Hah söyleee yaaa ! Padisahim çok yasa ! Padisahim çok yasa !
-Tamam tamam fazla yalakalik etme . Ben çikinca elemanlara birer Bye yaz,
oturumu kapat , toz örtülerini ört . Yeni Cherry hava kuvvetlerine söyle
hava destegi saglasunlar.
On tane de Sükut füzesi göndersinler sükutu tesis edelim.Heh!
-Ayipsin baba gözün arkada kalmasun. Kaskini takmayi ihmal etme.
Bir hafta sonra :
-Alooo veziir. Cepten ariyorum kisa kesecem. Rio'dayiz.Karnavala takilduk.Çok egleniyoz.
Jose vaar , Pedro vaar , Fernando vaar. Burada tanisduk. Hepsi kral çocuklar .
Istanbul sana emanet . Byyy!...