GeYiK YaZILaRI

"Abi Osmanlilar Viyana'yi alsaydi simdi yikilmamis olurdu valla..." Hadi öyle olmus varsayalim.

Yil 2000 Istanbul Dolmabahçe Sarayi. Sultan  55. Murat Han Selamligin bir kösesinde.

-Hay aklinla bin yasayasun vezir.Tabdill-i Nickname chat yaparak mel'un keferenin

çanina ot ve sair zerzevat tikayacagiz Allah-ü Teala'nin iznüyle

-Haklisinuz hünkarim lakin Nicknameiniz 8thMuratcan çagrisim yapmasin zindiklara.

Mesela MrYes falan yapsa idük

-Höt ! Ulan ne yani koskoca yedi iklüm padisahi zatima öyle lavuk nickler yakisir mu?

-Haklisun ulug hünkarim.

-Simdi beni mesgul etme bak Funny online oldu .

Yengendir en kisa zemanda Tiz saraya getirile.

-Emrinüz olur hünkarim lakin nerden buluruz hatunu?

-Orasini bilmem emir emirdir.

-Hünkarim Chat yüzünden devlet meselelerine irak kalduk .Washington eyaletimiz valisi

Enderun devsirmesi Clinton Zade Bill Pasa zina etmüs derler.

-Neeee ? Nezaman ulan ?

-Bilmem ? Bir jurnalciden haber alduk.

-Tiz kellesi  vurula !

-Aman hünkarim kiymetli bir validür kendisi. Bir nikah eyler temizler itibarini.

-Hem emin misiniz zina etdügünden . Dört erkek sahidü varmidir jurnalcinin ?

Iftira olmasun ?

-Iftira yok Itiraf var hünkarum hatun konusmus.

-Töbeeee ! Kiyamet yaklastu vezir . Tiz dili vurula .

-Bak mesgul etme dedüm Funny gitti iste...Neyse ki sanimuza yakisur bir

contact list'imiz var da durumu kurtariyoruz. Hadi bana Nescafe getür.

-Emrin olur devletlüm. Sütlü mü olsun?


Ayni anda Paris Notre Dame Cami-i serifinde , Paris müftüsü Jakues de la Ahmed

halka hitab etmekte.

-Eyyy cemaat-i müslimiiiyn.Devlet ve dahi din elden gitmekteeee!

Padisah bir chat müsibetine musallat olmus . Cihattan elinü eteginü çekmistüüüür.

Rio de Jeneiro kalesi yedi yildir zaptedilememekteee! Subat ayi yaklastiiii !

Yine karnaval ayagina çuvalla günah isleyecekleeeer ! Mü'minlerin gözü önündeee

! Bunlarin hesabi sorulacaktir öteki alemdeee!

Kalabaliktan homurtular yükselir...

-Imdii biz bu gidisata dur demezsek 1789'da ihtilali icad eden ceddimizün

kabir-ü küberada kemikleri sizlamazmuuu?

-Sizlaaar !

-Cihad etmez ise mü'min bu limited günaha anonim ortak olmazmiiii?

-Oluuuuur !

-Padisahtan hesap sormak bize düsmez miii?

-Düseeer !

-Haydin o zamaaaaan ! Istanbulaaa !

-Ya Allah ! Ceddin dedeeeeen ! Neslin babaaaan !


Istanbul Dolmabahçe Sarayi:

-Hünkarim hünkarim Paris müftüsü ayaklanma baslatmis.Cümle Fransiz kullarinuz

Istanbul'a dogru yürümeye baslamus!

-Heh bosver ! Ceddimüz oraya 400 senede yürüdü . Zaten ben o kadar yasamam.

-Yok hünkarim lafin gelisi söyledim . Uçakla geliyorlarmis .

Hezarfen Airlines ile iki saate kalmaz burada olurlar.

-Söyle Yeni Cherry ocagina düsürsünler zindiklari..

-Olur mu hünkarim? Kullariniz tepki gösteriyorlar . Geçen hafta da 9 tane

sehzadeyi bogdurtmustunuz . Bunlar pek hos karsilanmiyor .

Tüm medya Istibdat geri mi geliyor diye çigrinmakta..

-Onlari da bogun.

-Aman sultanim sonra Insan Haklari Mahkemesi'ne düseriz Maazallah.

-Onlari da bogariz.

-Ya ayaklanma büyürse ?

-Takmaaaa moruk bogariz abi yaaaa!

-Harbi ya moruk çak !

-Höt ! Bu ne laubalilik ? Seni de bogarim bak. Üff vezir anlasildu senden bir is çikmayacak . Bostancibasiii ! Tiz Kawasaki'mi hazirla cenge gidecegim . Yeni Cherrylere haber

salin hazirlansinlar ! Bekle beni Rio geliyoruuum !

-Hah söyleee yaaa ! Padisahim çok yasa ! Padisahim çok yasa !

-Tamam tamam fazla yalakalik etme . Ben çikinca elemanlara birer Bye yaz,

oturumu kapat , toz örtülerini ört . Yeni Cherry hava kuvvetlerine söyle

hava destegi saglasunlar.

On tane de Sükut füzesi göndersinler sükutu tesis edelim.Heh!

-Ayipsin baba gözün arkada kalmasun. Kaskini takmayi ihmal etme.


Bir hafta sonra :

 

-Alooo veziir. Cepten ariyorum kisa kesecem. Rio'dayiz.Karnavala takilduk.Çok egleniyoz.

Jose vaar , Pedro vaar , Fernando vaar. Burada tanisduk. Hepsi kral çocuklar .

Istanbul sana emanet . Byyy!...

Hosted by www.Geocities.ws

1