|
Estimat amic:
Com estàs?.
T'escric aquesta carta perquè vull dir-te quant em preocupo de
tu, i
cuán gran és el meu
desig d'ajudar-te.
Et vaig veure ahir
parlant amb els teus amics i potser volies parlar-me també de les teves
il·lusions i problemes. Vaig esperar tot el dia. A l'arribar la tarda et
vaig donar una bella posta del sol per a tancar el teu dia i una fresca
brisa per al teu descans després d'un dia tan fatigat, i vaig esperar...
però mai vas venir!... Si, es clar, em va doldre, però tanmateix t'estimo i
vull ser el teu amic.
Anit et vaig veure dormir i vaig voler tocar el teu front. Vaig enviar
raigs de lluna que van cobrir el teu coixí i la teva cara per a veure si et
despertava i parlar amb tu. Però no, seguies en el teu somni. Tinc tans dons
per donar-te!. Però al matí era tard i t'en vas anar de pressa a treballar.
Les meves llàgrimes es van barrejar amb l'aigua que queia.
Avui et veig trist, preocupat, sol, tan sol... el Meu
Cor comprèn, també els meus amics em van
abandonar i em van fer mal però Jo t'estimo, i vull estar amb tu!.
Oh, si només m'escoltessis!. T'estimo. Intento dir-t'ho per mitjà del cel
blau i dels prats verds.
T'ho murmuro a cau d'orella a través de les fulles dels arbres i l'olor de
les flors, i el cant dels ocells, i vestint-te amb la calor del sol, i
regalant-te aire pur en cada respiració... el meu amor per tu és més profund
que el mar, i et parlo a través de la meva Església... però tampoc
m'escoltes... i llavors, et crido a cau d'orella enviant-te algun fracàs o
dolor... el meu gran goig és el poder parlar i caminar amb tu.
Jo sé
quan dur és viure en aquesta terra. Ho sé,
i desitjo ajudar-te, si només em deixessis demostrar-t'ho...
Crida'm a qualsevol hora
dia del dia o de la nit, doncs Jo mai dormo i sempre et respondré. T'estimo,
siguis solter o casat o divorciat... bo u dolent, jo t'estimo... no importa
de quina religió siguis, jo t'estimo.
Demana'm el que vulguis, que si és per al teu benefici jo t'ho donaré. Parla
amb Mi i esplaia les teves angoixes i ansietats, o conta'm els teus bells
somnis , que
Jo sempre tinc temps per a
tu... no t'oblidis de Mi, tinc tant per
compartir amb tu... vull donar-te tantes coses...
Si et sents
pecador, jo t'estimo!...
el Meu Cor està fet de "Misericòrdia"... estic bojament enamorat de tu...
per tu vaig morir en una creu, i ara t'espero cada dia a l'Eucaristia, fet
només pa i vi... i si et penedeixes, i confies en la Meva Misericòrdia, Jo
organitzo una festa en el Cel de tan feliç que em fas! (Luc.15:23).
Sé que tens molt a fer. Ja no et molestaré més. Perdona que t'hagi pres tant
de temps, però no podia esperar més sense deixar-te saber que t'estimo i
t'espero...
El teu amic fidel,
Jesús de Natzaret
|