|
Estimat amic:
Sóc Jesús de Natzaret. Estic sempre amb tu, igual que el sol: Àdhuc en una
nit fosca està amb tu, perquè si no hi estigués, la teva llar estaria més
gelada que el Pol Nord.
Com amic, desitjo ajudar-te. Parla'm una mica sobre aquest problema que et
preocupa… si, Jo ja el sé, però si m'ho contes vol dir que tens fe en MI, i
la fe és la millor base perquè pugui ajudar-te… a més, contant-lo em
demostres que ets el meu amic. Els amics sempre parlen de les seves coses.
Conta'm amb detalls aquest problema a la llar, al treball, amb els teus
amics, amb els teus enemics… pren-te uns minuts, acompanya'm…
Jo sé que no em veus, com tampoc veus les ones de la ràdio i televisió, però
aquí estan. Només cal que posis un aparell de ràdio o televisió, i
escoltaràs i veuràs els seus missatges… doncs el millor aparell per a
connectar amb mi, amb el teu amic Jesús, és l'Oració.
Vull ajudar-te i gaudir-me amb tu, de debò que vull!… digue'm d'aquest
dolor, o d'aquest goig… d'aquesta malaltia, del fracàs, del desfavor que
t'han fet, del problema que tens de diners, de solitud, de dubtes… conta'm
els teus somnis, il·lusions, desencantaments… pren-te uns
minutets…
I al final, segurament encara no em veuràs ni
sentiràs… però, alerta!, després de pregar,
veuràs els efectes!, com a la ràdio o televisió… Déu no sol estimar de
paraula, sinó d'obra: Donant-te coses, els teus ulls, el teu cor, l'aire, el
sol, els teus familiars, amics… cuidant tant de tu, que fins els cabells del
teu cap estan ben contats (Mat.10:30).
Així és que, al final de la teva
oració, no t'oblidis de donar gràcies a Déu, i estigues ben atent!, perquè
les teves peticions tindran els seus efectes…
Jo, Jesús, sempre contesto amb un gran SI a les tempestes de la teva vida. I
ho faig d'una d'aquestes dues formes: O calmo la tempesta, el dolor físic o
del cor, o et calmo a tu, de manera que passaràs la tempesta amb pau i fins
i tot amb goig i amor.
Demana'm també una mica pels teus familiars i amics… quan fas això, no
solament creus en MI, sinó també en La meva Església, i això em fa molt
feliç! i aquí em faig present com el sol en un dia de primavera (Mt.18:19-20)
Jo desitjo ajudar-los, de debò que ho desitjo!… però ells et necessiten a
tu, em necessiten a MI, a Jesús, però també a tu, i a les teves pregàries
per ells…
Així és que conta'm les il·lusions o problemes de la teva esposa o espòs,
dels teus fills o pares, dels teus amics, dels teus companys de treball, de
la teva ciutat, de la nació, del món… conta-m'ho tot!
I recorda!… no t'oblidis al final de donar moltes gràcies a Déu, perquè
l'Oració és meravellosa, és el fil fi que mou la mà de Déu… i després de la
teva Oració, moltes coses canviaran, para esment als resultats!.
Una paraula més: Quan puguis, vine a visitar-me i a rebre'm a l'Eucaristia,
al
Sagrari, al Temple…
aquí estic present de forma molt especial, com el sol al migdia en un estiu
calorós… aquí estic amb El meu Cos, La meva Sang, La meva Ànima i La meva
Divinitat… com quan estava a Betlem o Natzaret o Jerusalem!…
De debò que estic bojament enamorat de tu, és la bogeria de Déu de Sant Pau
(1Cor.1:25)…
deixa't estimar… t'espero diàriament fet només pa i vi… vull ser el
teu pa de cada dia, omplir-te d'amor, de goig, de pau, aquí a la Terra!…
omplir-te de vida… i, sobretot, dur-te al Cel etern amb els Sants i La meva
Mare beneïda (Jn.6:53-54,
Mt. 6:11, 1Tim.2:4).
El teu amic,
Jesús de Natzaret
|