Power City
Eigenaar:
nog niemand
Spulen:
nog geen
Dit is een van de Grootste steden in Dollz World!! het is er reuzachtig, druk maar ook heel mooi!! veel natuur en zelf 3 standen!! Dus De beste plaats die er is!!!