Param yok diye dert etme, Kendini harca!
Baştan aşağı okudum mektubunu.. Bir daha japonca yazma.
Arkadaşına kιzan bir kanguru nasıl küfreder?
-Ananın cebi...!
Hayat yokuşunu tırmanırken,
karşılaştığınız insanlara iyi davranın çünkü inişte
yine onlarla karşılaşacaksınız!!!
Oynatmaya az kaldı, acele darbukatör aranıyor
Bilmemek ayıp değil. Yeterki çaktırma...
Sıkılmaya o kadar alıştım ki, sıkılmadığım zaman çok sıkılırım
Ey yükselen yeni nesil! Ín ulan asağı!
Doğarken sen ağladιn çevrendekiler güldü, öyle bir hayat yaşa ki öldükten sonra çevrendekiler ağlasιn sen gül...
Yaz, oku, övün, kasιl
Hiç düsmanιm yok, çünkü hiç kimseye iyilik etmedim
HÍÇ BÍR ZAMAN ÇIKTIGIN KAPIYI HIZLA ÇARPMA GERÍ DÖNMEK ÍSTEYEBÍLÍRSÍN
- O kadar sanssιzdι ki sιrtüstü düşünce bile burnunu kιrardι
- Beni bir sen anladιn , sen de yanlιş anladιn
- Çiçek dalιnda güzeldir, dalιyla beraber kιrιn!
- Geçen gün bir taksi çevirdim; hâla dönüyor.
- Basarιya ulaşmak için kendi aklιn yetmiyorsa karşιndakinin aptallιğιnι kullan.
- Okumayι Çözdüm Senin CANINI OKUYACAGIM
- Ablaa, babama söyledim, bana da senin balonlarιndan alcak.
- Abii, Müjgan geldi, ona sünnet resimlerini gösterdim.
- Babişkooo FORMAT C: ne işe yarar? Bu neyi sayιyor böyle ?
- Temel: DOS garip bir mesaj ferdu! her ihtimale karşι format attιm.
- Bir meyhane gördüm mezarlιğιn tam karşιsιnda, gün olurda dönersen ya meyhanedeyim ya da tam karşιğιnda...
- Kumarι bιrakacağιma herkesle bahse girdim.
- Anneler en doğrusunu bilir, ama kimse onlara kulak asmaz.
- Çalιşmak eğlencelidir; ama şimdi eğlencenin sιrasι değil...
- Eskiden kibirliydim; artιk kusursuzum
Geri başa dön
ASK
- Beni seveceksen iyi sev pişman etme dünyaya geldiğime, eğer sevmeyeceksen zaten pişmanιm demektir
- Aşka inanma, yolda kalma
- DELI GIBI SEVDIM, MANYAK GIBI EVLENDIM.
- Bu dünyada iki kör tanidim. Biri senden baska hiç kimseyi görmeyen ben, digeri beni hiç görmeyen sen.
- ask bir elma sekeridir.sekeri bitince kazigi kalir.
- Aşk bir turşu suyu gibidir. içenin midesi bulanιr, içmeyenin ağzι sulanιr.
- Aşk bir sudur, iç iç kudur
- Eğer hayatιmda bir şeyi unutmak zorunda kalsaydιm, seni unutmayι unuturdum
- Kimine göre "Aşk" çiçek isimleri ile başlar, hayvan isimleri ile biter
- Seni yakιndan tanιdιkça, köpeğimi daha çok seviyorum
- Kalenin adι Mersin, beklerim yarim gelsin..Beklemekten usandιm, Allah belanι versin
- Aşk bir pencereye benzer fazla açarsan havanι alιrsιn
- Ağlama sevgilim ιslanιyorum.
- Eğer seni sevdiğim kadar kendimi sevseydim, çok daha mutlu olurdum.
- Sevene can feda sevmeyene elveda
- Seni Seviyorum ama parayι daha çok.
- Tanrιm! Kendim için bişey istemiyorum. Yalnιzca anneme paralι ve güzel bir gelin nasip et!
-
- Íçki sigara hep gargara
- Flört başa bela
- Sakιn evlenme ha
- Hayatιnι yaşa
- Aya baktιm seni gördüm, sana baktιm ayι gördüm.
- Seni gözlerim gördü, kalbim sevdi, beni terkettiğin için ellerim boğmak istiyor simdi...
- Kadιnlar neden aptalca davranιrlar ?
Erkekler kendilerini akιllι sansιnlar diye
Geri başa dön
SPOR
- Hakemler de artιk forma reklamι alacaklar... Ílk
reklamlarι ise "BEN DE SÍZÍN"
- Sporcuydu, dereceye girmek icin çok çalιstι hasta oldu, şimdi DERECE ONA GÍRÍYOR
- Durmayι ögrenmeden KOSMAYA BASLAMA!
-
- Bir öğrenci sözlüğü:
- Ödev: Tehlikeli madde.
- Öğretmenler odasι: Mayιn tarlasι.
- Sιnιf: Dingonun ahιrι.
- Çöp kutusu: Basket potasι.
- Sιra altι: Çöp kutusu.
- Defter: Ödev kontrolünde bir yerden alιnan kağιt
- yιğιnι.
- Sιra: Öğrecinin uyurken düşmemesi için yapιlmιş araç.
Geri başa dön
...MEZAR TASLARI...
- Artιk karιsι geceleri nerede olduğunu biliyor.
(Çapkιn adamιn mezartaşι)
- Ínsan ölünce en son kalbi durur, rahmetlinin dili durdu.
(Politikacιnιn mezartaşι)
- Ha pu pana ders olsun.
(idama mahkum olan Temel'in mezartaşι)
- Ílk kez karιsιndan habersiz bir yere gitti.
(Kιlιbιk adamιn mezartaşι)
- Son nefesinde hιçkιrιgι tuttu özür dileyemeden gitti.
(Kibar adamιn mezartaşι)
- Çok adres değistirdi, burasι son adresi.
(Kiracιnιn mezartaşι)
- Bütün yaşamι yer altι dünyasιnιn karanlιğιnda geçti, degişen birşey yok.
(Mafya babasιnιn mezartaşι)
- Hiç istemediği bir deplasmana gitti.
(Futbolcunun mezartaşι)
Geri başa dön
- SON SÖZLER
- Demek PIRANHA Dedikleri şey bu..HIHO..Bak Hulusi Abi bιyιklarι ile oynuyom bi şey olmuyooo....
- Gönder gönder, ben tutarιm.
- Abi çok seri bier araba bu yaa...
- Korkma hayatιm, arabamιzda ABS ve AIRBAG mevcut.
- Postanede bana ait bir koli varmιş onu almaya geldim.
- Ooolum..5 taş çaldιm ruhun bile duymadι...
- EY RUUUUHHH..GELDÍYSEEEN......
- GEEEEL, GEEEL SAĞ YAP GEEEL...
- Canikom, bu etin tadι sana da biraz garip gelmedi mi?
- Müjdemi isterim Turan abi, bir kιzιn daha oldu
- Kim bekler lan yeşilin yanmasιnι?!
- Bekle Cemsit abi ben bi dalιp çιkιcam.
- Korkma hanιm bu saatte kapιmιzι kim çalacak, tanιdιk biridir.
- Gel abi burasιm boyu geçmiyo..
- Ben denedim korkmayιn
- Bak Kadri abi, suyun derinliği önemli değil, asιl iş atlamasιnι bilmek..
- YAV HAYRETTÍN ABÍ BURASI FENER TRÍBÜNÜ DEĞÍL GALÍBA..
- HIHIHA...Bak gelen şey köpekbalιğιna ne kadar da benziyor.
- BABA...BEN HAMÍLEYÍM.
- THIS IS CEVAT KELLE REPORTING FROM BAGHDAD...
- Hayatιmda hiç bu kadar güzel bir yemek yememiştim...
Yalan söylüyorsam şuracιkta öliim...
- Yaw şuna bak, ne kadar gerçekçi bir oyun....
- Karιcιm, son günlerde biraz kilo aldιn galiba?
- Ben sarι ιşιkta geçerim.
- Duuur basma o düğmeyeeeee....
- Sonra görüşürüz...
- Yardιmιna ihtiyacιm yok...
- Senin için ölebilirim...
- Yaklaşιrsanιz atlarιm...
- Ben askere gidiyorum.
- Hoha agam soninda devlet babo köyümüza el attι... Bah uçahlarla hediye atιyolar...
- ssssst... Sessiz olun şoför uyuyo...
- Yaw karιcιm koskoca TiTANiK bu hiç batar mι? ....
- Çavus bu fitilin uzunluğu ne kadardι?
- Bence burada mayιn yok.
- Sevgilim, abin bizi böyle görse ne yapardι?
- Bu bir hesaplasma, polisi işin içine karιştιrmayalιm...
- Hehehe, adamιn burnuna bak...
- Parayι getirdik, kιzι teslim edin!
- Korkma sevgilim, benim yaptιğιm kapuskadan hiçbirsey olmaz...
- Korkma, bu tünelden yιllardιr tren geçmiyor...
- Anne, az önce üzerinde kιzιlay olan dolaptan bonibon alιp yedim...
- Çekilsene önümden kro herif!..
- Bu kutunun içinden TIK TIK sesler geliyor yaw...
- Olm nitrit'le gliserol'ü karιştιrιnca bişey olmaz, kimya okumadιn mι?..
- Bak ellerimi bιrakιp bisiklet sürebiliyorum...
- Su karşιdan gelen iki ιşιk da ne?
- Sağ taraftaki fren di mi?
- Burasι gaz kokuyor, ιşιgι aç da bakalιm.
- Bu "çuf çuf" sesi de nereden geliyor?
- Sarι kabloyu kesicem di mi?
- Bu yuvarlak halkayι çekince noluyo? (el bombasι)
- Bak, işlemciyi çιkar, kabloyu 220 Volt yazιyo ya, heh, oraya tak!
- Tadι biraz garip geliyo, son kullanma tarihine bi baksana.
- Sarmaşιklarι kim yağladι? (Tarzan)
Geri başa dön
---------Dalgιçlarιn son sözleri....------
- 20kg ağιrlιk yeter mi?
- Şu mağarada ne var?
- 100m'ye dalarιm, bişi olmaz.
Geri başa dön
---------Balιkçιlarιn son sözzleri...------------
- Hava bugün ne güzel.
- Aaa ne güzel balιk!
- Şu tιpa ne işe yarιyor abi?
- Burnu dalgaya mι verecektik?
Geri başa dön
---------Motorcularιn son sözleri...---------
- Aaa su iki motorun arasιndan geçeyim. (far ιşιğιnda)
- Bak şimdi ibreyi sona dayandιrcam.
- Kaç basιyorum acaba?
- Demek daha önce motora binmedin. Atla arkama biraz dolaşalιm.
- Virajda hangi tarafa yatacaktιk?
- Bunun önü nasιl kalkιyo?
- Motor bozuldu, sen beni şu iple çek.
- Nihaaaa köprü! (250 basarken)