Beste ballenmeppers (enkele maar*),
*kijk maar eens naar de ladder resultaten van deze eerste maand.
De eerste uitgave van onze elektronische nieuwsbrief in het nieuwe millennium
Inhoudsopgave.
Ledenverlies en ledenwerving
Zoals jullie misschien al gemerkt hebben is het ledenaantal van de ASV squashvereniging de afgelopen maanden drastisch gedaald. Het is zelfs zo erg geworden de laatste maanden dat ons ledenaantal gezakt is tot 45. Het bestuur wil jullie erop wijzen dat dit lage aantal voor de vereniging vervelende consequenties kan hebben. De financiële vergoeding die wij ontvangen om banen te kunnen huren bij Squash Up is gebaseerd op een ledental dat boven de 50 ligt, 55 om precies te zijn. Dit betekent dat als het ons dit jaar niet lukt om het ledental op te krikken we volgend jaar met de gevolgen van dit ledenverlies geconfronteerd worden. Minder banen om te spelen dus, hetgeen niemand van ons leuk zal vinden.
Het bestuur gaat zijn best doen om nog actiever te zijn op het gebied van ledenwerving, maar ook voor jullie is daar natuurlijk een mooie taak weggelegd.
Als jullie familieleden, partners of zelfs collega's kennen die potentiële ASV squash spelers zijn laat ze dan eens kennismaken met squash door een baan als introducé te boeken. Een gesprek of zelfs een wedstrijdje regelen met een van de bestuursleden is natuurlijk ook mogelijk. Denk eraan luitjes:
Des te meer leden des te meer speelvreugde, tegenspelers en vooral genoeg banen om te kunnen spelen!!!
Word actief, werf een lid.
En ter extra stimulans:
Iedereen die een lid aanwerft voor de squashvereniging krijgt een squashballetje cadeau!
En dat is nou eens een aanbod dat je niet passief voorbij kunt laten gaan!
Het SRTCA Squash OPEN toernooi op 23 maart 2000
Het eerst toernooi in het nieuwe millennium het ons wel bekende SRTCA ASV Squash OPEN toernooi 2000, dat op 23 maart 2000 in Squash Up zal plaatsvinden. Er zal gespeeld worden vanaf 16:30 u in twee categorieën:
Categorie A : potentieel "SRTCA Squash OPEN Kampioen"
Categorie B : de meer sociaal georiënteerde spelers
Indien je wilt meedoen aan dit toernooi kun je je aanmelden bij Lodi Schoon, en vergeet niet te vermelden in welke categorie je wilt spelen.
De jaarvergadering van ASV squash op 23 maart 2000
Geheel volgens traditie wordt het SRTCA Squash OPEN toernooi weer gecombineerd met onze jaarvergadering. Eerst spelen dan vergaderen.
Maar, ook volgens traditie, proberen we dat zo kort mogelijk te houden….(en een pilsje op kosten van de vereniging zit er misschien ook nog in).
Het bestuur verzoekt jullie om vragen en problemen uiterlijk een week voor de vergadering naar het bestuur op te sturen. Ze kunnen dan op de vergadering behandeld worden zodat (indien nodig) daarover gestemd kan worden
.Agenda
Deze staan op onze website (BBS/archief)
Het financieel overzicht van 1999 zal op de vergadering ter inzage aanwezig zijn.
De volgende samenstelling zal voorgesteld worden aan de vergadering :
Voorzitter : Jacques de Bruijn
Penningmeester : Peter Schoenmakers
Secretaris en ladderbeheerder : Ruud Herold
Toernooiorganisator, trainer en bestuurslid : Lodi Schoon
Bestuurslid : Anthony Rigby
RESULTATEN SQUASH LADDER januari 2000
Aan deze ladder wil ik nog niet veel woorden vuil maken behalve… de volgende woorden. Het is de bedoeling dat ladderdeelnemers minimaal een maal per maand een wedstrijd spelen. Nou, zoals jullie kunnen zien is daar nog niet veel van terecht gekomen. Het nieuwe jaar is begonnen en iedereen heeft toch een aantal goede voornemens? Een actiever sportleven om die hardnekkige extra kerst- en nieuwjaarkilo's weg te werken hoort daar toch bij? Spelen dus stelletje luie …..!

Ten overvloede nogmaals het URL van onze homepage:
http://sww.ksla.shell.nl/ctas/squash/squash.htmEn van de mirror-site :
http://www.euronet.nl/users/herold/squash/squash.htmRuud Herold
- 3 februari 2000