Beste ballenmeppers,
welkom bij de vierde uitgave van onze elektronische nieuwsbrief, de eerste van 1999. We behandelen een fiks aantal zaken in deze rondzending daarom niet gedraald en onmiddellijk aan de slag met een beknopte inhoudsopgave.
Het SRTCA Squash OPEN toernooi op 22 april 1999
Het eerst toernooi in 1999 is het ons wel bekende SRTCA Squash OPEN toernooi 1999, dat op donderdag 22 april 1999 in Squash Up zal plaatsvinden. Er zal gespeeld worden vanaf 16:30 u in twee categorieën:
Category A : potentieel "SRTCA Squash OPEN Kampioen"
Category B : de meer sociaal georiënteerde spelers
Indien je wilt meedoen aan dit toernooi kun je je aanmelden bij Lodi Schoon, en vergeet niet te vermelden in welke categorie je wilt spelen.
De jaarvergadering van ASV squash op 22 april 1999
Geheel volgens traditie wordt het SRTCA Squash OPEN toernooi weer gecombineerd met onze jaarvergadering. Eerst spelen dan vergaderen.
Het bestuur verzoekt jullie om vragen en problemen uiterlijk een week voor de vergadering naar het bestuur op te sturen. Ze kunnen dan op de vergadering behandeld worden zodat (indien nodig) daarover gestemd kan worden.
Agenda
Voorzitter : Jacques de Bruijn
Penningmeester : Peter Schoenmakers
Secretaris en ladderbeheerder : Ruud Herold
Toernooiorganisator, trainer en bestuurslid : Lodi Schoon
Bestuurslid : Anthony Rigby
RESULTATEN SQUASH LADDER december 1998 - maart 1999
De tweede squash ladder loopt nu volop, en de tussenstand kunnen jullie in de tabellen hieronder bewonderen. Onze onbetwiste leider is nog altijd Lodi Schoon, onbedreigd op plaats 1 in het sterkte-klassement. Het punten-klassement is echter volop in beweging. De kampioen van de vorige ladder is afgezakt naar een schamele middenpositie (zeker een dagje te oud geworden om het moordende tempo aan de top bij te houden) terwijl Ray Dickinson onbetwist aan kop staat op de voet gevolgd door Nicolas Ximinez-Bruidegom. Er wordt weer volop gespeeld en slechts een paar mensen voldoen niet aan hun minimale verplichting, schande dus en dat zij met pek en veren besmeurd mogen worden. ..
Regels voor het reserveren van banen
Het leek het bestuur verstandig om de regels voor het reserveren van banen nog eens aan iedereen door te geven zodat iedereen weet aan welke regels hij zich moet houden.
In het algemeen geldt dat er in de winter er meer gespeeld wordt dan in de zomer met als gevolg dat de banen vaker bezet zijn. Banen mogen van te voren geboekt worden, vooropgesteld natuurlijk dat je een tegenstander hebt. Als de wedstrijd niet door gaat is het wel zo netjes om de boeking zo snel mogelijk ongedaan te maken zodat iemand anders van de baan gebruik kan maken. In principe mag je maar een keer per week spelen. Echter, als er een baan beschikbaar is na de lunch op de voorafgaande dag, of op dezelfde dag, dan krijg je van het bestuur het groene licht om een baan te boeken, ook al is dat voor jou de tweede keer die week.
Ten overvloede nogmaals het URL van onze homepage: http://sww.ksla.shell.nl/ctas/squash/squash.htm
En van de mirror-site : http://www.euronet.nl/users/herold/squash/squash.htm
Ruud Herold - 22 maart 1999