Beste ballenmeppers en racketkasteiders,
De derde uitgave van onze elektronische nieuwsbrief in het nieuwe millennium
Inhoudsopgave.
BEDRIJFSSQUASH / COMPANY SQUASH
Zoals we in de vorige Nieuwsbrief al vermeld hebben wilde ASV Squash regelmatig een spetterend vrijdagavond bedrijfsevenement gaan organiseren waarbij we een ander bedrijf op de squashbaan ontmoeten en na afloop het verloren zweet met een borreltje kunnen aanvullen. Er is contact geweest met de AKZO, Philips, AMC, NS, P.W.C.,ING, ... en deze bedrijven hebben positief gereageerd.
Dat gaat dus gebeuren
. Het eerste bedrijf dat met ons in het strijdperk wil treden is ASAP4U dat hier op het terrein werkzaam is. Ze willen wel eens een vrijdagavond met ons squashen. Iets boven gemiddeld niveau. We mikken op de laatste vrijdag van augustus, de 25ste dus. Degenen die zich al aangemeld hebben en er de eerste keer bij willen zijn kunnen een mailtje sturen naar Jacques de Bruyn.
TOERNOOI PLEZIER
De zomer is weer bijna voorbij (dat beetje dat we gehad hebben dan), de herfst nadert met rasse schreden en het is daarom weer tijd voor een toernooitje. Altijd geschikt om te helpen die extra vakantie kilo's weg te werken.
Het volgende toernooi wordt het mixed team toernooi en de datum is
woensdag 20 september.
Eind november of begin december komen dan ook nog de ASV Squash
Clubkampioenschappen.
Noteren in de agenda's dus (al dan niet elektronisch).
RESULTATEN SQUASH LADDER augustus 2000
De kampioen is en blijft natuurlijk Lodi. Met op de tweede plaats Peter Sinnige en op de derde plaats staat Ico van den Born.
In het puntenklassement staat schrijver deze weer bovenaan. Zeer fanatiek met squashen dus. Ray Dickinson is overgeplaatst en speelt daarom niet meer mee. Jammer, we zullen hem missen. Op de tweede plaats de winnaar van afgelopen jaar Icpo van den Born. Op de derde plaats Parminder Sangha.
Het zal jullie wel niet ontgaan zijn dat het eigenlijk droevig gesteld is met de ladder. De frequentie van spelen blijft bedroevend laag. Aanmaningen helpen niet en we zoeken naar ideeën om weer wat leven in de brouwerij te brengen.
Bij deze vragen we dus iedereen die een goed idee heeft om de "ladder-buzz-factor" te verhogen dit op te sturen naar de ladderbeheerder (Ruud Herold). Het bestuur zal de voorstellen objectief beoordelen. Het beste idee wordt natuurlijk weer, geheel volgens de clubtraditie, beloond met een gratis squashballetje.
Ten overvloede nogmaals het URL van onze homepage:
http://sww.ksla.shell.nl/ctas/squash/squash.htmEn van de mirror-site :
http://www.euronet.nl/users/herold/squash/squash.htmRuud Herold
- 8 augustus 2000