Α, μπράβο!!!

Είπαμε να δούμε ποιες και ποιοι μας προσέχουν! Laughing 

13 ομάδες μας συμμετείχαν στο Διασυλλογικό Πρωτάθλημα με τις συμμετέχουσες στην 1-6 και Όπεν να έρχονται πρώτες στην Α' Εθνική κατηγορία

και αυτές της 1-9 και 1-11 δεύτερες, αντίστοιχα στην Α' Εθνική!!

Εξαιρετικά επιτυχημένη παρουσία, όμως, είχαν καί οι υπόλοιπες! Λεπτομέρειες εδώ

via GIPHY

Επόμενη ερώτηση!