Α, μπράβο!!!
Είπαμε να δούμε ποιες και ποιοι μας προσέχουν!
13 ομάδες μας συμμετείχαν στο Διασυλλογικό Πρωτάθλημα με τις συμμετέχουσες στην 1-6 και Όπεν να έρχονται πρώτες στην Α' Εθνική κατηγορία
και αυτές της 1-9 και 1-11 δεύτερες, αντίστοιχα στην Α' Εθνική!!
Εξαιρετικά επιτυχημένη παρουσία, όμως, είχαν καί οι υπόλοιπες! Λεπτομέρειες εδώ