.הבית האטלנטי עבר חיזוק רציני הקיץ. והפך להיות בית עמוס כוכבים
,הפייבוריטית למקום הראשון היא אורלנדו מג'יק. גראנט היל חזר לשחק, ולצידו של טרייסי מקגריידי, דרל ארמסטרונג, מייק מילר
.צ'ארלס אווטלו והצמד החדש פטריק יואינג והוראס גראנט, בהחלט מהווה איום רציני לאליפות המזרח
.אחרי אורלנדו, תסיים פילדלפיה במקום השני, ואחריה ניו יורק
.ניו ג'רזי, מיאמי ו-וושינגטון ילחמו על מקום בפלייאוף, בעוד בוסטון נשארת מאחור
:בסופו של דבר, זה יראה בערך כך
| הבית האטלנטי | |
| אורלנדו מג'יק | .1 |
| פילדלפיה 76 | .2 |
| ניו יורק ניקס | .3 |
| מיאמי היט | .4 |
| וושינגטון וויזרדס | .5 |
| ניו ג'רזי נטס | .6 |
| בוסטון סלטיקס | .7 |
צריך לחזור לעצמו והמג'יק מסודרים. היל |
האם יחזור על עונה שעברה הגדולה? אייברסון |
עד איפה יגיע עם וושינגטון? ג'ורדן |