De Familie

 

Op deze pagina zal ik wat vertellen over mij en mijn familie. Deze bestaat om te beginnen uit mijn vader Anton, mijn moeder Betty en mijn broer Igor. En natuurlijk ikzelf. Verder hebben we nog een oude rode kater, Nicky. Hij is inmiddels al 14 jaar oud. Ook hebben we sinds 4 oktober 1997 een labrador, Cindy.  Zelf heb ik ook nog een 6 jarige argarpornis (dwergpapegaai) Dino. Daar komt dus ook mijn nickname en de naam van mijn homepage vandaan. Sinds September 1999 is daar ook nog een dwerghangoortje bijgekomen, Shiva. 

Dit ben ik dus, toen was ik een jaar of 17, nu 20. Een recentere foto komt nog.

Nadat ik ruim een jaar op kamers in Harderwijk heb gewoond, ben ik toch weer thuis in Lelystad gaan wonen. Ik volgde in Harderwijk de opleiding tot verpleegkundige, die ik helaas heb moeten afbreken. Inmiddels ben ik de opleiding opnieuw begonnen in het Flevoziekenhuis in Almere. De theorie volg ik hier in Lelystad, dus hoef ik voorlopig niet te verhuizen. Ik heb sinds sept. 1997 mijn rijbewijs, (in een keer)dus de dagen die ik moet werken kan ik met de auto ernaar toe. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om achter de pc te zitten om spelletjes of andere dingen te doen. Lezen doe ik ook erg graag, en gelukkig heeft mijn moeder een goed gevulde boekenkast. En met de hond naar het bos vind ik ook heerlijk, even uitwaaien en spelen met haar. Ik speel ook weer badminton, wat me goed bevalt. Meestal speel ik op donderdag, maar vaak ook op maandag. Dit jaar doe ik voor het eerst mee met de voorjaarscompetitie, en ik ben gelijk teamcaptain!

Voor deze foto is ze speciaal naar de fotograaf geweest. (Igor)

Gelukkig bleef ze netjes zitten.

Cindy is op 4 oktober 1997 geboren, en na 8 weken kwam ze bij ons. Ze komt uit een nest van 11 pups, 2 witte en 9 zwarte. Toen ze bij ons kwam was ze erg bang aangelegd, durfde niet eens met ons de straat uit te lopen. Ze is nu af en toe nog wat schrikachtig, maar echt bang niet meer, ze gaat nu gelijk achter allerlei interessante dingen aan. Ze heeft een aantal gehoorzaamheidscursussen gedaan, en nu doe ik behendigheid met haar. Dat vind ze ontzettend leuk, en ik ook.

Cindy is ook lid van de Wildlife at Risk groep, omdat ze niet wil dat deze diersoorten uitsterven.

 

Dan komen we bij mijn ouders. Moeders werkt in een mooie interieurwinkel, als bedrijfsleidster. Als ze vrij is zit ze ook graag achter de pc om te emailen of aan haar homepage te werken. Verder vind ze het ook leuk om te lezen (vandaar die goed gevulde boekenkast). Mijn vader is sinds anderhalf jaar onze "huisman". Hij zit van ons allemaal het minst achter de computer. Hij speelt af en toe een spelletje, maar dat doet hij liever op de CD-I speler. Of een goede film kijkt hij ook graag.

Dit is mijn moeder, de foto is genomen toen we op vakantie waren in Center Parcs in 1998.

 

Dit is mijn vader, op bezoek bij mijn broer in de winkel. En die kon het weer niet laten om een foto te maken

 

Dan hebben we mijn broer Igor nog. Hij is ook zo af en toe op het net te vinden, maar heeft nog geen homepage gemaakt. Hij heeft als grote hobby fotografie, en is hier dan ook meer mee bezig dan de pc. Hij werkte in een foto en video/audio zaak hier in lelystad. Nu werkt hij in dezelfde winkel als mij moeder, maar dan onder haar. 

Dit is dan mijn broertje Igor. Op de foto is hij 19, nu 22.

 

Dit is dan ons rood gevaar, Nicky.

Toen onze vorige hond Elsa er niet meer was is ook de kat een poos van slag geweest. Ze zijn samen opgegroeid, en konden het goed met elkaar vinden. Het kwam regelmatig voor dat de kat even de oren van de hond ging wassen. Helaas kan hij het niet zo goed vinden met Cindy. Dit resulteert dan ook regelmatig in dat we de kat horen blazen of cindy krijgt weer een haal. Maar ja, Cindy wil alleen maar spelen, die is nog jong. Nicky wil alleen maar rust en eten.

 

Dit is onze vorig hond, Elsa. Helaas hebben we haar vorig jaar juni in moeten laten slapen omdat ze zo ziek was. We zullen haar altijd blijven missen. Maar nu heeft ze het goed, zonder pijn, en we weten dat ze op ons wacht op de Rainbow Bridge.

 

En als laatste familielid heb je hier Dino, mijn dwergpapegaai. Zoals ik al zei is hijj nu zes jaar oud, maar omdat hij familie van de papegaai is kan hij erg oud worden. Ik heb hem zelf tam gemaakt, omdat ik hem al heb vanaf dat ie een eitje was. Mijn ouders hadden namelijk zijn ouders als huisdier. Hij is heel lief, maar als hij mensen niet aardig vind dan bijt hij ze even, of gaat niet bij ze zitten. Het liefst eet hij chips, en wordt dan ook erg kwaad als hij hoort dat er chips gegeten wordt en hij niks krijgt. Dan maakt hij een heleboel kabaal, en pas als je hem ook geeft houdt hij z'n snavel.

Ook Dino is lid van de Wildlife At Risk, het is tenslotte ook familie van hem.

 

Dan heb ik nog een konijntje, Shiva. Ik heb nog geen foto van haar, maar die komt er zeker wel. Zij is het laatste en jongste telg van de familie, en dat zal ze laten weten ook. Als ik haar los heb lopen krijg ik haar echt niet meer te pakken, want ze weet dat ze dan weer terug moet, en dat vind ze niet erg leuk!

 

 

Dit is Cindy toen ze vier weken oud waren en wij even op bezoek waren.
Is ze geen poepie??

 

Dit ben ik nog een keer, toen ik in 1997 een weekje stage liep. Deze dag was ik op de rontgen afdeling.

 

Dit was in het kort wat over mijn familie, hopelijk vinden jullie het leuk om te lezen.

Je kunt ook nog op mijn andere pages kijken!

 

Je kunt me ook mailen als je vragen of opmerkingen over mijn homepage hebt.

Ik zou het leuk vinden als je mijn gastenboek tekent! 

 

Updated 14-02-2000

 

 

Hosted by www.Geocities.ws

1