30.10.2004
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
- ΜΠΟΥΓΑΤΣΕΣ 5-1

Επιτέλους! Μάς έκανε καλό η ...παρέλαση!
KΛΙΚ για μεγέθυνση
Ηλίας Ατματζίδης.
Πριν τον αγώνα, του είπαν
να πάρει κουβά μαζί του.
Κι ακόμη ...μαζεύει!!!

Ιστορικό ρεκόρ η 4άρα στο ημίχρονο!

ΤΣΑΠΟΥ ΠΑΛΙ, ΤΣΑΠΟΥ ΠΑΛΙ...

ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΔΑΜΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΦΕΤΕΙΝΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!!!
Ο Θρύλος των προηγούμενων 5 αγωνιστικών ...ΔΕΝ ήταν ο αληθινός!

Πρεμιέρα κάναμε ΣΗΜΕΡΑ !

ΣΚΑΝΔΑΛΟ!!! Το πρώτο γκολ (του Τζιοβάνι) ΔΕΝ έπρεπε να μετρήσει!!!
Δεν ...ακούμπησε τα πίσω δίχτυα!! Έτσι δεν λέει ο κανονισμός; Νομίζω ότι δεν πέρασε καν τη γραμμή. Εσείς τι λέτε, ΑΣΧΕΤΕΣ φυλλάδες, δημοσιογράφοι, κριτικοί, και φαφούτηδες;

Η μπάλα του πρώτου γκολ του Ριβάλντο, δεν επιστράφηκε ποτέ.
Μέσω επαφών, κατέληξε στην κατοχή του pasalimanius.

ΠΩΛΕΙΤΑΙ σε πλειστηριασμό: Τιμή εκκίνησης: € 1000

Ρε παιδιά, γιατί μας χαλάσατε το γλέντι; Πάνω που είχαμε φτιαχτεί; Πώς μετατρέψατε ξανά το 10-0 σε 5-1; Ντροπή! Πάλι 4 τετ-α-τετ χαμένα (απ' αυτά που δεν χάνονται)!!! Τουλάχιστον, δεν είχαμε δοκάρια σήμερα!

Έτσι πρέπει να παίζει ο Θρύλος! Σε κάθε παιχνίδι!
Ρίχνεις από ένα μπαλλάκι: Στο 5', στο 10', στο 20' και στο 40'... και μετά ΑΡΑΖΕΙΣ!!!

Ορφανέ (σχόλιο στον Alpha) τι προσπαθείς να μας δείξεις; Είσαι λαλάκας ή μπουγάτσα. Ή και τα δύο! Αίσχος για τον Alpha και για την επιλογή σχολιαστών Καλός ο διαιτητής, αν ήταν και πιο τυπικός θα είχε αφήσει τον ΠΑΟΚ με 8 ...μπουγάτσες Και ο Χάγκαν και ο Σαλπιγγίδης έπρεπε προ πολλού να είχαν πάει για ...ντους Ο Πάντος έφαγε το ξύλο της ζωής του Ο Ανατολάκης έχασε την κορυφή της λίστας των σκόρερ του Ολυμπιακού (κρίμα!) Κρίμα που δεν σκόραρε κι ο ...Οκκάς Ο Μπάγεβιτς δεν πίστευε ότι μπορούν να χαθούν τέτοια γκολ Και δεν πίστευε ότι μπήκε και το 5ο Όπου Τζιο και Ρίμπο "ήρθαν στα ...χέρια" μαλώνοντας ποιος ...ΔΕΝ θα σκοράρει "Πάρε, βάλ'το" - "όχι, βάλ'το εσύ" - "όχι, εσύ θα το βάλεις!" - "όχι, εσύ" - "Ε, ας το βάλει τότε ο ...μικρός"!!! Και ... τους γλίτωσε ο μικρός!!! Λυπηθήκαμε πολύ που έλειπε ο Άγγελος Προς στιγμή στεναχωρεθήκαμε (είχε ακουστεί ότι θα παίξει ο Τοχούρογλου) Αλλά τελικά, ο Ηλίας, πιστός στην παράδοση, κατέβηκε! Και τα ...μάζεψε Ηλία, κλείσε τα μπούτια! Ολόκληρος Τζιο χωράει ανάμεσα ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ...ΤΣΟΠΟΥ ρεεεε!!! Και το γκολ σας... offside ήταν!!! Tα μπαόκια που έδειχναν τα ... τους πριν αρχίσει ο αγώνας (προστατευμένοι από τα MAT και πάντα ...από απόσταση), τι ήθελαν να το παίξουν; Αντράκια; Μπουγάτσες με αρ...δια, δηλαδή; Μάλλον αρ...δια μπουγάτσες είσαστε! Άντε, και στην Τούμπα το ίδιο πάρτι!

TO ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟΥ ΓΚΟΛ ΕΔΩ!ΣΙΓΟΥΡΑ το καλύτερο γκολ της χρονιάς... και όχι μόνο! Παγκόσμια, έχετε δει άλλο γκολ με 7 αλλαγές ("ένα-δύο");;; Ούτε ο Πελέ, ούτε ο Μαραντόνα, κανείς δεν το'χει ξανακάνει ποτέ!
ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΚΟΛ... της Ιστορίας του Ποδοσφαίρου
To γκολ με τις 6 πάσες και το 1 σουτ ! ...και σίγουρα το πιο χαρακτηριστικό και
...ξεκαρδιστικό (για το πώς μπορείς να ρεζιλέψεις κάποιους...)

(Το video του γκολ)

ΠΟΥ 'ΝΑΙ Η ΜΠΑΛΑ; Ο-Ε-Ο-Ε... ΠΟΥ 'ΝΑΙ Η ΜΠΑΛΑ;;;
Home | Back to year 2004-2005 | MΠΑΟΚ
Hosted by www.Geocities.ws

1