30.10.2004
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΜΠΟΥΓΑΤΣΕΣ 5-1
|
Επιτέλους!
Μάς έκανε καλό η ...παρέλαση!
|
|
|||
|
Ιστορικό ρεκόρ η 4άρα στο ημίχρονο! |
||||
|
ΤΣΑΠΟΥ ΠΑΛΙ, ΤΣΑΠΟΥ ΠΑΛΙ... |
||||
|
ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΔΑΜΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΦΕΤΕΙΝΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!!! Ο Θρύλος των προηγούμενων 5 αγωνιστικών ...ΔΕΝ ήταν ο αληθινός! Πρεμιέρα κάναμε ΣΗΜΕΡΑ ! |
||||
|
ΣΚΑΝΔΑΛΟ!!! Το πρώτο γκολ (του Τζιοβάνι) ΔΕΝ έπρεπε να μετρήσει!!! Δεν ...ακούμπησε τα πίσω δίχτυα!! Έτσι δεν λέει ο κανονισμός; Νομίζω ότι δεν πέρασε καν τη γραμμή. Εσείς τι λέτε, ΑΣΧΕΤΕΣ φυλλάδες, δημοσιογράφοι, κριτικοί, και φαφούτηδες; |
||||
|
Η μπάλα του πρώτου γκολ του Ριβάλντο, δεν επιστράφηκε ποτέ. Μέσω επαφών, κατέληξε στην κατοχή του pasalimanius. ΠΩΛΕΙΤΑΙ σε πλειστηριασμό: Τιμή εκκίνησης: € 1000 |
|
Ρε παιδιά,
γιατί μας χαλάσατε το γλέντι; Πάνω που είχαμε φτιαχτεί; Πώς
μετατρέψατε ξανά το 10-0 σε 5-1; Ντροπή! Πάλι 4 τετ-α-τετ χαμένα (απ'
αυτά που δεν χάνονται)!!! Τουλάχιστον, δεν είχαμε δοκάρια σήμερα!
|
|
|
|
|
|
Έτσι
πρέπει να παίζει ο Θρύλος! Σε κάθε παιχνίδι!
Ρίχνεις από ένα μπαλλάκι: Στο 5', στο 10', στο 20' και στο 40'... και μετά ΑΡΑΖΕΙΣ!!! |
|
|
Ορφανέ (σχόλιο στον Alpha) τι προσπαθείς να μας δείξεις; Είσαι λαλάκας ή μπουγάτσα. Ή και τα δύο! |
|
ΣΙΓΟΥΡΑ
το καλύτερο γκολ της χρονιάς... και όχι μόνο! Παγκόσμια, έχετε δει άλλο
γκολ με 7 αλλαγές ("ένα-δύο");;; ...ξεκαρδιστικό (για το πώς μπορείς να ρεζιλέψεις κάποιους...) (Το video του γκολ) |