25.9.2004

ΑΡΗΣ-ΟΣΦΠ 0-1

25.9.2004
ΑΡΗΣ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 0-1

ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ:
Ο πόλεμος άρχισε
πολύ νωρίς φέτος!!!
  • Οι Ολυμπιακοί μπήκαν στο γήπεδο στο 20'!!! Γιατί; Ίδια ώρα θα μπαίνουν φέτος και οι βάζελοι και τα χανούμια στα γήπεδα της Θεσσαλονίκης; Γιατί αυτές οι αιώνιες διακρίσεις και η μόνιμη χείριστη μεταχείριση για τον Ολυμπιακό;;;
  • Ο Χατζάρας αποβλήθηκε από τον διαιτητή και κάθισε στο πεζούλι της εξέδρας πίσω από τον πάγκο του.
    Αν αποβάλλετο ο Μπάγεβιτς θα μπορούσε να κάνει το ίδιο; Θα του επιτρεπόταν να παραμείνει πρακτικά
    μέσα στο στάδιο; Θα τον άφηναν οι κάφροι του Άρη; Αρχίσατε τα δείγματα ισονομίας και "ίσης μεταχείρισης";
  • Οι Θεσσαλονικείς μπάτσοι έδειραν Ολυμπιακούς. Χωρίς λόγο! Μόνο και μόνο επειδή ήταν Ολυμπιακοί.
    Μάλιστα συνέλαβαν και μερικούς. Γιατί; Γιατί μερικοί πήγαν να πιουν νερό, άλλοι πήγαν τουαλέτα και
    ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΑΝ να ξαναμπούν στο γήπεδο και δεν είδαν το β' ημίχρονο, και όλοι τσουβαλιάστηκαν
    στα πούλμαν με το ζόρι χωρίς να τους επιτραπεί να κατουρήσουν παρά μόνο ...στην Αθήνα!!!
  • Γαμώ τις ισοτιμίες: Τον ένα να τον βάζεις στο 20' στο γήπεδο, και να τον αφήνεις έξω στο β' ημίχρονο και τον άλλο να τον φέρνεις και να τον πας συνοδεία και με χάδια μην τυχόν και τους πειράξει κανείς....!!! Γαμώ τις ισότητες!
    Οι μισοί είναι καλόπαιδα και οι άλλοι μισοί "αλήτες"! Έτσι θα εξυγιάνετε το ποδόσφαιρο, ηλίθιοι;;;;
  • Στην Αθήνα, βέβαια, οι Αθηναίοι μπάτσοι ΚΑΘΟΝΤΑΙ χωρίς διαμαρτυρία και ΤΡΩΝΕ ΞΥΛΟ από τους βάζελους χούλιγκανς έξω από τη Λεωφόρο! (περσινό ντέρμπι ΠΑΟ-ΟΣΦΠ). Μπάτσοι είναι κι αυτοί!!! Συνάδελφοι των Θεσσαλονικέων. Αλλά σε αυτή τη χώρα, ορίζουμε διαφορετικές συμπεριφορές ακόμη και στους μπάτσους
    από πόλη σε πόλη: Οι μεν πρώτοι (Θεσ/νίκης) είναι ορκισμένοι εχθροί του Ολυμπιακού (και μίζεροι κομπλεξικοί μπουγατσόμπατσοι) ενώ οι δεύτεροι (Αθήνας) είναι εξ Ορφανού και Λιάνη, διατεταγμένοι να είναι
    ανεκτικοί και φιλικοί προς τον Παναθηναϊκό!!! Μικρή η διαφορά!
  • Τέλος, οι πουστοβαζελοχανουμοφυλλάδες: Άρχισαν από τη β' αγωνιστική το τροπάρι τους! Ενορχηστρωμένα!
    Είδαν "σπρώξιμο" του Ολυμπιακού από τον Τακίδη, είδαν "πτώμα του Ολυμπιακού" να βοηθιέται από το "ανύπαρκτο" γκολ, είδαν άδικη την δεύτερη κίτρινη κάρτα (έπρεπε να του βγάλει το σώβρακο και να τον πεοθηλάσει για να είναι κίτρινη;), είδαν όλα όσα βλέπουν τόσα χρόνια... όσα θα βλέπουν συνέχεια και μέχρι τον Μάιο....
    ΑΡΧΙΣΑΜΕ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ ΦΕΤΟΣ !!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!! ΖΗΤΩ ΤΟ ΝΕΟ "ΑΝΑΓΕΝΝΗΜΕΝΟ" ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ!
ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΚΑΙ Η ΚΑΦΡΙΛΑ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΠΟΤΕ, ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!

Home | 2004-2005 (back)

Hosted by www.Geocities.ws

1