27.9.03 ::: SKODA ΞΑΝΘΗ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 1-3
Ναι, ο Ολυμπιακός ήταν κακός! Δεν είχαμε επιθετικό. Κάναμε ελάχιστες ευκαιρίες!
Μας έκαναν, όμως, δύο καταφανέστατα πέναλτι! Μας τα έδωσαν (τόλμησαν και μας τα έδωσαν - όχι όπως συνήθως...). Τα μετατρέψαμε σε γκολ. Νικήσαμε. Γιατί λυσσάξατε; Απαγορεύεται μία ομάδα να νικάει με δύο πέναλτι; Απαγορεύεται να παίρνει τη νίκη στις καθυστερήσεις; Μα, εσείς το κάνετε τόσα χρόνια! Μόνιμα, αδιάντροπα και προκλητικά! Γιατί δεν λυσσάγατε και τότε; Αλλά βέβαια: Αυτό απαγορεύεται μόνο όταν πρόκειται για τον Ολυμπιακό!
Για ποιο θέμα να πρωτομιλήσουμε;
Για τα φάουλ; Η Skoda έκανε 35 φάουλ (μόνο τόσα σφυρίχτηκαν, πάνω από 50 έκανε).
Γιατί δεν μπορούσε να παίξει αλλοιώς τον Ολυμπιακό. Κι όταν αμύνεσαι σκληρά,
και σου φεύγει ένας Καστίγιο, είναι φυσικό να κάνεις και πέναλτι. Πού βλέπετε
το παράδοξο;
Για τις κάρτες; Η Skoda πήρε 6 κίτρινες κάρτες (μόνο). Κι ο Ολυμπιακός πήρε
δύο κάρτες. Ο Καρεμπέ (που πήγε για μπάλλα με χαμηλωμένο το πόδι) και ο Καστίγιο!
Μα τι έκανε ο Καστίγιο;;;!!! Μετρήσατε πόσες κάρτες ΔΕΝ δόθηκαν στη Skoda; Συν
μία κόκκινη που ξέβαψε ξαφνικά προς ...το κίτρινο! Τι ξύλο έφαγε ο Γεωργιάδης;
Καμία κάρτα! Τι ξύλο ο Τζιοβάννι (και σφαλιάρα στο πρόσωπο); Τίποτα! Μόνο φώναξαν
όταν τσατίστηκε πια τόσο, που ανταπέδωσε με σκληρό φάουλ. Μα, δεν ολοκληρώθηκε
μία επίθεση του Ολυμπιακού, χωρίς να κοπεί με (σκληρό) φάουλ!!!
Σας πόνεσε! Όπως σας πονάει πάντα όταν ΔΕΝ μας αδικούν κατάφορα! Και τότε φωνάζετε για "εύνοιες" και "διαιτησίες". Θέλετε να έχετε μόνο εσείς (πρασινοκίτρινοι) το προνόμιο των γκολ στο 94'. Όταν εσείς παίρνετε έτσι τη νίκη λέτε "το αποτέλεσμα μετράει!". Και με πέτσινα πέναλτι, σε ανύπαρκτες καθυστερήσεις, που κρατούνται μόνο και μόνο για να σκοράρετε ή να "σας γίνει πέναλτι". Σας θυμίζει τίποτα; Όταν (μία φορά και εμείς) πήραμε στο "τσακ" τη νίκη (αλλά με αληθινό πέναλτι).... ωωωωωωω, επανάσταση! Και ξαμολιέστε στα ραδιόφωνα, να σχίζετε τα ιμάτιά σας! Και ...ξαναααααά η καραμέλα! "Διαιτησία", "προκατειλημένα σφυρίγματα", "πέτσινα πέναλτι"...
Ναι ρε! Τους πληρώνουμε και μας τα δίνουν τα πέναλτι! Αγοράζουμε τους πάντες γιατί έχουμε φράγκα! Όλοι δουλεύουν για μας! Διαιτητές, ΕΠΟ, ΕΠΑΕ, παράγκες, καλύβες, στάβλοι, ημιυπόγεια, ρετιρέ, κοινόχρηστοι και ακάλυπτοι. Παράγοντες και παρασκήνιο, κυβέρνηση και Ευρωπαϊκή Ένωση, σε όλους τα χώνουμε και μας κάνουν τα γούστα! Και η ίδια η Αλ-Κάιντα ακόμη τα παίρνει από μας! Έτσι γουστάρουμε! Ο Κόκκαλης έχει αγοράσει όλη την Ελλάδα! Και το Ιράκ! Και την Ανατολική Ζάμπια! Έτσι γουστάρουμε! Κόκκινη χούντα δεν έχουμε! Ποδοσφαιρική δικτατορία δεν είναι; Είμαστε δικτάτορες, δέρνουμε και κάνουμε ό,τι γουστάρουμε! Με την μαγκιά μας και τον τσαμπουκά μας! 7 χρόνια (συν 1 το φετινό) πέρνουμε τα πρωταθλήματα με τα ...φράγκα! Πληρωμένα! Άδικα! Έτσι μας αρέσει!!! Ικανοποιηθήκατε τώρα;
Ας προσπαθήσουμε όμως να μιλήσουμε και λίγο σοβαρά...
Ξεχνάμε τόσα χρόνια πώς παίρνει τα παιχνίδια ο βάζελος; Τα ξέχασαν τα περσινά
οι της Ξάνθης; Στο 94΄ τους το κλέψανε! Αλλά βέβαια: Μόνο ο Θρύλος πονάει, μόνο
για το Θρύλο λυσσάνε όλοι, μόνο το Θρύλο σκίζονται όλοι να νικήσουν. Μόνο ο
Θρύλος απαγορεύεται να πάρει αποτέλεσμα στις καθυστερήσεις! Μόνο στον Θρύλο
απαγορεύεται να του δίνονται τα πέναλτι που πραγματικά κερδίζει! Κι αμέσως μετά,
γίνεται επανάσταση!
Λοιπόν, ας σταθούμε σε μερικά συμβάντα-στοιχεία! Μετράτε και σημειώστε:
1. Ο διαιτητής θα έπρεπε να διακόψει το παιχνίδι υπέρ του Ολυμπιακού (2-0 "στα
χαρτιά") όταν διακόπηκε το παιχνίδι λόγω ρίψης δεκάδων μπουκαλιών στον
αγωνιστικό χώρο; Έπρεπε! Αλλά δεν το έκανε.
2. Έπρεπε να το διακόψει όταν αργότερα τραυμάτισαν με μπουκάλια Τζόρτζεβιτς
και Ανατολάκη; Έπρεπε! Αλλά δεν το έκανε. Το σημείωσαν απλά στο φύλλο αγώνα.
3. Έπρεπε να διακόψει τον αγώνα όταν αμέσως μετά με μπουκάλι χτύπησαν τον επόπτη;
Έπρεπε! Αλλά δεν το έκανε.
4. Έπρεπε να δείξει κόκκινη στον τελευταίο παίχτη (τερματοφύλακας) στο πέναλτι;
Έπρεπε! Αλλά έδειξε κίτρινη (και κανείς δεν το σχολιάζει αυτό!).
Τους χαρίστηκε τόσες φορές... και στο τέλος πήγανε να τον ...δείρουν κιόλας!!!
Απολογισμός:
1. Ρίψη μπουκαλιών στον αγωνιστικό χώρο - Πόσες αγωνιστικές τιμωρίας;
2. Τραυματισμός από μπουκάλια παικτών του Ολυμπιακού - Πόσες αγωνιστικές τιμωρίας;
3. Τραυματισμός επόπτη από μπουκάλι - Πόσες αγωνιστικές τιμωρίας;
4. Στη λήξη του αγώνα ο προπονητής Καραγεωργίου ξυλοκόπησε τον επόπτη!!! - Πόσες
αγωνιστικές;
5. Στην λήξη, οπαδοί της Skoda μπήκαν στον αγωνιστικό χώρο - Πόσες αγωνιστικές;
6. Οπαδοί της Skoda επιτέθηκαν στον ίδιο τον διαιτητή! - Πόσες αγωνιστικές;
Κάντε την πρόσθεση μόνοι σας! Και περιμένετε να δείτε πώς και πόσες αγωνιστικές
(και αν) θα τιμωρηθεί τελικά η Skoda!
Και μετά σκεφτείτε: Ποιος ευνοείται και ποιος αδικείται από όλα αυτά;
Α, και ο κος Καραγεωργίου! Φοβερή συμπεριφορά! Δέρνει τον επόπτη μετά τη λήξη,
επειδή έχασε!
Αμ, ο πρόεδρος της Skoda? Φοβερές δηλώσεις! Καθόλου εμπρηστικές! Συγχαρητήρια!
Τώρα που βγαίνετε και φωνάζετε στα ραδιόφωνα, γιατί δεν σχολιάζετε τη συμπεριφορά
τους; Σας διέφυγε; Γιατί δεν σχολιάζετε τα μπουκάλια; Κι αυτό σας διέφυγε; Πέρσι
που κάνατε τα όργια εσείς οι ίδιοι στην Ξάνθη, γιατί δεν βγήκατε στα ραδιόφωνα
τότε παρά προτιμήσατε τη θαλπωρή του λαγουμιού σας;
Χρόνια τώρα, αφήνουν τους πάντες και κάνουν ΤΑ ΑΙΣΧΗ όταν παίζουν με τον Ολυμπιακό
(και μόνο τότε), δεν τιμωρούν κανένα, δεν διακόπτουν αγώνες, δεν στέλνουν κανένα
στο σκαμνί, δεν εφαρμόζουν τους κανονισμούς όπως έχουν ορκιστεί... και μετά
αναρωτιούνται γιατί ασθενεί το Ελληνικό ποδόσφαιρο! Εφαρμόστε επιτέλους τους
κανονισμούς και θα δείτε πώς εξυγειαίνεται το ποδόσφαιρο! Στείλτε τον ΠΑΟΚ μία
κατηγορία κάτω (για αρχή και παραδειγματισμό) και θα δείτε πώς θα λουφάξουν
τα κάθε λογής τσογλάνια απανταχού της Ελλάδας! Αλλά δεν το κάνετε! Γιατί ΣΑΣ
ΣΥΜΦΕΡΕΙ να είναι ...μπουρδέλο το Ελληνικό ποδόσφαιρο! Το έκανε ο ...πρόεδρός
σας (ξέρετε ποιος, ελάτε τώρα...) και σας αρέσει να το διατηρείτε έτσι. Και
για όσα χρόνια ο Ολυμπιακός ήταν "στη σφαλιάρα" ήταν καλά. Τώρα που
βρέθηκε ένας άνθρωπος να οδηγήσει τον Θρύλο στο μέλλον με δόξα και περηφάνεια,
τώρα λυσσάτε από ζήλεια. Τα χρόνια που δεν μίλαγε ο Σωκράτης Κόκκαλης ήταν πάλι
καλά. Από πέρσι, που μίλησε (επιτέλους) ο άνθρωπος, και είπε δύο τρεις φράσεις
(αλήθειες), έχετε λυσσάξει ξανά. Σας πόνεσε, γιατί έχετε μάθει (χρόνια τώρα)
τον Ολυμπιακό να υπομένει τα πάντα και να μην μιλάει. Αυτό όμως τέλειωσε. Δεν
θα συνεχιστεί.
Συνεχίστε τον πόλεμό σας (ούτως ή άλλως θα το κάνατε). Εμείς είμαστε πάντα εδώ
και σας βλέπουμε! Ξέρουμε την κάθε υπόγεια, ύπουλη και βρώμικη κίνησή σας! Είμαστε
πάρα πολλοί και έχουμε πάρα πολλά μάτια ανοιχτά και ξάγρυπνα!
Εν τω μεταξύ, εμείς συνεχίζουμε να ...παίρνουμε τα πρωταθλήματα!
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!!
Αρχική σελίδα (επιστροφή) - Αγωνιστική περίοδος 2003-2004 (επιστροφή)