11.1.2004
ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ    6-0 = 1-2 !!!

OTAN TA ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ...

Στη φύση, δυστυχώς, τα πράγματα δεν γίνονται πάντα όπως "είναι το φυσιολογικό", το αναμενόμενο. Το ίδιο ισχύει και στο ελληνικό ποδόσφαιρο.
Πριν την αρχή της αγωνιστικής, ο Ολυμπιακός προηγείτο 4 βαθμούς από τον (δήθεν) "διώκτη" του στη βαθμολογία Παναθηναϊκό. Ο Ολυμπιακός έχει να παίξει στην έδρα του με ένα ΠΑΟΚ χλωμό κι αδύναμο, και χωρίς μπαόκια για να τον βοηθήσουν, ένα ΠΑΟΚ που του έριξε 2 μπαλλάκια στην αρχή του πρωταθλήματος μέσα στη Τούμπα (πάλι χωρίς κόσμο). Ο ανύπαρκτος Παναθηναϊκός έχει να δώσει ένα ματς εκτός σε μια όχι εύκολη έδρα και με μια όχι κακή ομάδα. Στην Ξάνθη με την τοπική Skoda. Ματς που δεν είναι σίγουρο ότι θα κερδίσει. Και η απώλεια βαθμού/ών δεν θα ήταν έκπληξη. Τι είναι το φυσιολογικό; Το αναμενόμενο;

Το "φυσιολογικό", αυτό που ο καθένας προβλέπει, και "παίζει στο ΠΡΟΠΟ" είναι να κερδίσει ο Ολυμπιακός και με ενδεχόμενη ισοπαλία (αν όχι ήττα) του Παναθηναϊκού, η διαφορά των 4 βαθμών, να γίνει 6, και ... πρωτάθλημα! Άντε γειά!

Παίζει ο Παναθηναϊκός, ένα ματς-σούπα, όπου για 90 λεπτά, 22 ποδοσφαιριστές κόντευαν να κοιμηθούν, και οι ανύπαρκτοι βάζουν γκολ στο 3' χωρίς να το θέλουν, κατά λάθος! Η Ξάνθη προσπαθεί αλλά δεν μπορεί και χάνει και γκολ (το δοκάρι γλυτώνει πάλι τους τυχερούς) προς το τέλος που θα έφερνε το ματς σε ένα φυσιολογικό Χ και τη διαφορά στους 6 βαθμούς!

Έρχεται και η ώρα του ΟΣΦΠ-ΠΑΟΚ.
Από τη μια, ο Ολυμπιακός που έρχεται από μία κακή εμφάνιση προ ημερών με την Skoda Ξάνθη στο κύπελλο. Ο Ολυμπιακός που θέλει εκτός των άλλων να γλυκάνει και τις εντυπώσεις και τα σχόλια της εξέδρας. Ο Ολυμπιακός που μπήκε δυνατά, με θέρμη και θέληση να καθαρίσει από την αρχή. Ο Ολυμπιακός που ήξερε τι και πώς θα το έπαιρνε.
Κι από την άλλη ο ΠΑΟΚ.
Ένας ΠΑΟΚ που προ ημερών έχασε από την ...Καστοριά 1-0 στο κύπελλο, ένας ΠΑΟΚ με νεανική και αμφίβολη σύνθεση, που έχει προβλήματα διοικητικά και οικονομικά, που είναι δικαιολογημένος να ακολουθεί το παράδειγμα Άρη και ΑΕΚ αγωνιστικά και σε αποτελέσματα, έρχεται αποφασισμένος να παίξει κλειστά, αμυντικά για να πάρει ίσως βαθμό.

Τα μπαόκια λέγανε "ερχόμαστε" για το 2πλό, και εμείς γελάγαμε. "Για 4 γκολ είναι ρε" λέγαμε.
Κι όντως. Μία ομάδα που την νικάει η Καστοριά 1-0, ε, ο σοβαρός Ολυμπιακός δεν "της ρίχνει" τουλάχιστον 4 ;;; Αυτά έλεγε η λογική!

Όμως στη φύση και στο ποδόσφαιρο, δεν γίνονται τα πάντα με τη λογική... Έρχονται και ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ πολλές φορές...

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Ο Ολυμπιακός καλός αλλά όχι πολύ καλός όπως συνήθως, ούτε όμως κακός όπως πρόσφατα με την Skoda. Επιθετικά καλύτερος από ό,τι αμυντικά, πληθωρικός, όλοι οι ποδοσφαιριστές του να δημιουργούν ευκαιρίες για γκολ. Από την αρχή... 2 ευκαιρίες ο Καστίγιο, 2 ο Τζόρτζεβιτς, 1 Καρεμπέ, 1 Τζιοβάνι.... δείχνει ότι θα πάρει το παιχνίδι και με μεγάλο σκορ. 10 κλασσικές ευκαιρίες στο α' ημίχρονο και τουλάχιστον άλλες 5 στο β' ημίχρονο. Μία ομάδα με πάνω από 15 ευκαρίες για γκολ, που δεν μπορεί όμως να τις μετουσιώσει... Με το ζόρι μία από όλες αυτές μπήκε γκολ (αυτή που δεν περιμέναμε και φαινόταν πιο δύσκολο το γκολ από εκεί - κλειστή γωνία και με κοντά τον Τοχούρογλου....). Φυσιολογικά το παιχνίδι θα έπρεπε να είναι με άνεση 6-0 ! Κι όμως...
Και φρόντισε γι αυτό η ..."περιβόητη" άμυνά μας. Αυτή η άμυνα που χρόνια γκρινιάζουμε, μια φτιάχνει, μια χαλάει ακόμη περισσότερο, αυτή η άμυνα που εκεί είναι αλλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, αυτή η άμυνα που μια πιάνεται στον ύπνο, μια ολιγορεί, μια ...πανηγυρίζει την ώρα που ο αντίπαλος χτυπάει φάουλ έξω από την περιοχή μας (!!!!).... Μια άμυνα για την οποία αγοράζουμε "αστέρια" αμυντικούς (είτε μεγάλους φτασμένους λατινοαμερικάνους που τους βάζουμε να γυαλίζουν πάγκους, είτε νέα μικρά ανερχόμενα και ελπιδοφόρα ταλέντα που βοηθούν στο γυάλισμα και όταν θυμηθούμε τους φωνάζομε να ...πρωταγωνιστήσουν....). Μια άμυνα που σε δευτερόλεπτα μπορεί να σου χαλάσει την εικόνα και να χύσει το γάλα που με τόσο κόπο επί 90 λεπτά μάζευε η επίθεση, να σου διαγράψει τις 15 κλασσικές ευκαιρίες και την όλη προσπάθεια μονομιάς. Δεν χρειάζεται πολύ. Δύο ολιγωρίες (και οποίες τέτοιες!!!...) και να τα δύο γκολάκια! Αφύλαχτοι παίχτες, ο Ελευθερόπουλος μόνος και πελαγομένος, ο (καλύτερος αριστερός μπακ της Ελλάδας) Βενετίδης ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ και στα δύο γκολ να έχει τον επιθετικό από πίσω του (να είναι κοντύτερα στην μπάλλα που έρχεται) και ο επιθετικός να του φεύγει στο σπριντ να τον προσπερνά και να πηγαίνει ανενόχλητος πρώτος στη μπάλλα και να σουτάρει τετ-α-τετ στον με γουρλωμένα από τη φρίκη μάτια Ελευθερόπουλο;;; Και στις δύο φορές το ίδιο σκηνικό! Φρίκη! Έλεος!

ΠΑΟΚ
Ο ΠΑΟΚ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΣΕ κανένα παιχνίδι. Μην κοροϊδευόμαστε! Ούτε ο Αναστασιάδης έπαιξε έξυπνα και έκανε τα μαγικά του για να πάρει το παιχνίδι. Ο Ολυμπιακός ήταν αυτός που άφησε τη νίκη από τα χέρια του! Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ! Αν δεν μπορείς να νικήσεις μέσα στο γήπεδό σου τον ΠΑΟΚ που νίκησε προχτές η ΚΑΣΤΟΡΙΑ, ε, τότε... αυτοκτονείς!!!
Ο ΠΑΟΚ ήρθε, έπαιξε αμυντικά με μοναδικό σκοπό να κρατήσει όσο μπορεί και να φάει λιγότερα γκολ (φαινόταν στα μάτια τους) και ...βλέπουμε. Και το έκανε πολύ καλά! 90 λεπτά σκληρής άμυνας. Και δύο αντεπιθέσεις. ΜΟΝΟ ΔΥΟ! 2 ευκαιρίες = 2 γκολ !!!
Για να είμαστε ακριβείς και δίκαιοι, οι επιθέσεις του ΠΑΟΚ ήταν τρεις: Οι φάσεις των 2 γκολ και η τρίτη φάση, εκείνη που ο Γιασεμή έκανε χαζό τρις τον Ελευθερόπουλο και συνολικά την άμυνά μας!!!). Τι άλλο έκανε ο ΠΑΟΚ; Εκτός από σκληρά φάουλ, θεατράκι, και ταμπούρωμα;;;

ΤΟΧΟΥΡΟΓΛΟΥ
Πρωταγωνιστής του αγώνα, αυτός ο συμπαθέστατος τερματοφύλακας (παλιότερα δικό μας παιδί), που ποτέ δεν προκάλεσε τον Ολυμπιακό κόσμο από τότε που άφησε την ομάδα, που δεν είναι ο κορυφαίος τερματοφύλακας, αλλά που ΣΕ ΚΑΘΕ αγώνα, παίζει το 100% των δυνατοτήτων του, που παίζει πάντα με όλη του τη ψυχή, που παίζει μέχρι την τελευταία δεκάρα των χρημάτων που πληρώνεται, που τιμά τον εργοδότη του, όποιος κι αν είναι αυτός, φιλότιμος, εργατικός, ταπεινός και με αυτοθυσία (τον έχουμε δει και σε μέτρια σοβαρότητας παιχνίδια να μπαίνει στην φωτιά και να τραυματίζεται συχνά σε φάσεις ή χτυπώντας στα δοκάρια από τον υπερβολικό ζήλο του)... ο Κυριάκος Τοχούρογλου. Που στο παρελθόν μας έβγαλε ασπροπρόσωπους (όταν αντικαθιστούσε τον τραυματία ή εγχειρισμένο Ελευθερόπουλο), που πάντα παίζει δίνοντάς τα όλα (όσα κι αν είναι αυτά, δεν έχει σημασία) έστω κι αν είχε κάνει ουκ ολίγες γκέλες και άσχημες στιγμές...
Ο Τοχούρογλου λοιπόν, έκανε το παιχνίδι της χρονιάς του! Κατέβασε ρολά, και έπιασε τα "άπιαστα"! Σουτ εξ επαφής, δύσκολα γυριστά που πήγαιναν για "μέσα" ξυστά κάτω από το δοκάρι, με τρομερά ρεφλέξ και εκτός θέσης τιναζόταν και κράταγε λυσασμένα το 0 ! Δέχτηκε μόνο ένα γκολ σε μία άτυχη ανύποπτη στιγμή και αφημένος μόνος του από την άμυνά του.

ΚΟΥΖΜΠΑ-ΠΡΟΤΑΣΩΦ
Ο Καστίγιο που χτες προσπάθησε αλλά δεν ήταν τόσο αποτελεσματικός όπως στο πρόσφατο παρελθόν, είναι πάντα ο παίχτης που την κατάλληλη στιγμή θα το "χώσει" το γκολάκι. Όπως και έκανε δευτερόλεπτα πριν από την αλλαγή που του ετοίμαζε ο Προτάσωφ. Εκεί που χάναμε τα γκολ με το καντάρι κι είχαν αρχίσει να μας "ζώνουν τα φίδια", ο Καστίγιο το κάρφωσε. Ε, τότε, δεν τον βγάζεις κε Προτάσωφ. Εσύ αντιθέτως τον άφησες για ένα πεντάλεπτο ακόμη και τον άλλαξες με τον Κούζμπα. Ο Κούζμπα, ένας παίχτης με "περγαμηνές και διπλώματα" που δεν έχουμε δει ακόμη στο χορτάρι, ένας παίχτης δις απανωτά εγχειρισμένος, που μόλις επιστρέφει κι είναι έτοιμος να παίξει, και στο λίγο που τον έχεις δοκιμάσει (φιλικό, κύπελλο) δεν σου έχει δείξει ακόμη τίποτα... ένας παίχτης πού ακόμη δεν ξέρει τους συμπαίκτες του, τις τοποθετήσεις τους και τις συνήθειές τους, που δεν έχει πατήσει ακόμη το χορτάρι της Ριζούπολης καλά καλά, ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΑΖΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΓΥΡΙΣΕΙ ΤΟ ΜΑΤΣ, κε Προτάσωφ!!! Γιατί δεν θα δείξει σε 15 λεπτά όσα δεν έχει μπορέσει μήνες τώρα! Αν θες να μας δείξει την κλάση του και την επάνοδό του, θα τον βάλεις σε ένα αγώνα από την αρχή! Δεν τον βάζεις μέσα στη "φωτιά" να σου γυρίσει αποτέλεσμα που σου έχει στραβώσει! Δεν είναι Καραπιάλης κε Προτάσωφ! Δεν είναι Γκόγκιτς, δεν είναι καν Αλεξανδρής! Το παιδί θα χρειαστεί 15 λεπτά για να γνωρίσει το λασπομένο χορτάρι! Κι εσύ τον βάζεις, κε Προτάσωφ, περιμένοντας να σου βάλει ...δύο γκολ για να πάρεις το παιχνίδι;;; Μην τρελλαθούμε κε (αγαπημένε μας και πολύ σε στηρίζουμε) Προτάσωφ μας!!! Αφήνεις τον Νέρι που δείχνει να ξεκολλάει και πιθανότατα θα σου βάλει κι άλλο γκολ κε Προτάσωφ! Χάνεις 1-2 μέσα στο σπίτι σου από τον ΠΑΟΚ και σκέφτεσαι να δώσεις ευκαιρία στον Κούζμπα; Γιατί; Σου πήρε και χτες κανένα παιχνίδι μόνος του σε 10' και περιμένεις να το κάνει και σήμερα;;; Λάθος! Μέγιστο! Εδώ, ένας μέγιστος Γεωργάτος δεν μπόρεσε να κάνει την διαφορά, μέσα στην λάσπη και την σκληρή άμυνα, ένας Τζιοβάννι σχεδόν εξαφανίστηκε χτες.... ένας Τζόλε δεν ήταν αυτός που ξέρουμε... και βάζεις τον Κούζμπα για να σου ...κάνει την έκπληξη;;; Λάθος! Μέγιστο, κε Προτάσωφ!!!

ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ:
Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 6-0 και SKODA-ΠΑΟ 0-0 (ή 1-1) === Ο Ολυμπιακός πρώτος με 6 βαθμούς διαφορά!

ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΜΒΑΝ:
Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 1-2 και SKODA-ΠΑΟ 0-1 ===== Ο Ολυμπιακός πάντα πρώτος αλλά με 1 βαθμό διαφορά μόνο!

Σπάμε μία παράδοση 15 χρόνων που θέλει τον Ολυμπιακό αήττητο στην Αθήνα από τον ΠΑΟΚ. (Το καταφέραμε κι αυτό! Μπράβο μας!)

Το πρωτάθλημα "παίρνει φωτιά", νέο ενδιαφέρον, πάλι θα λαχταράμε, πάλι θα γκρινιάζουμε, πάλι δίπλα σας θα τρέχουμε παντού και θα φωνάζουμε, πάλι θα "σας τρέχουμε" για να μην χαλαρώσετε! Θυμηθείτε! Φέτος ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ DOUBLE! Aσυζητητί! Αδιαπραγμάτευτα!!!

Αγαπημένοι μας παίχτες του Ολυμπιακού,

Φέτος έχουμε "καταπιεί":
Προοδευτική, Ιωνικό, Παναθηναϊκό, Γιουβέτνους και ΠΑΟΚ!
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΦΤΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ?????
ΑΡΚΕΤΑ!!!


ΚΑΣΤΟΡΙΑ-ΠΑΟΚ 1-0 & ΠΑΟΚ-ΟΣΦΠ 2-1 => ΟΣΦΠ-ΚΑΣΤΟΡΙΑ = 1-3 ;;;;;
Τα μαθηματικά δεν έχουν καμία σχέση με το ποδόσφαιρο!!!

 

 

 

 

 

 

 

Hosted by www.Geocities.ws

1