Κυβέρνηση και Ολυμπιακός: Ένα ...πρωινό κακό ξεκίνημα!

Με το καλημέρα, που χρειάστηκε η νέα κυβέρνηση να πάρει απόφαση που "ακουμπάει" τον Ολυμπιακό, τα έκανε μούσκεμα.
Όπως και στο Κυπριακό, έτσι και με τον Ολυμπιακό μπήκε …με το αριστερό πόδι.
Δεν τους "έκατσε καλά" και τα ΣΚΑΤΩΣΑΝ …από το πρωί…
Και επειδή η καλή μέρα φαίνεται από το πρωί, αυτή η μέρα (τετραετία) της κυβέρνησης δεν προμηνύεται καθόλου καλή. Τουλάχιστον όσο αφορά τον κόσμο του Ολυμπιακού που θα βρίσκεται ΣΥΝΕΧΩΣ απέναντί της.

Οι προεκλογικές δηλώσεις και υποσχέσεις περί κατάργησης του φασιστικού "μέτρου Λιάνη" πήγαν στο ντούκου…
Οι μετά την εκλογική νίκη δηλώσεις (σπίθες ελπίδας ότι θα ενεργήσουν σωστά) ξεχάστηκαν…
Οι σημερινές δηλώσεις-ψέματα (περί "δεν θέλουμε να κάνουμε χειρότερο ένα ήδη χαλασμένο πρωτάθλημα") μόνο γέλιο μας προκαλούν…

Οι κ.κ. Ορφανός, Βουλγαράκης, Κ.Καραμανλής είναι ήδη στην μαύρη λίστα του Ολυμπιακού. Μέχρι να δείξουν ότι ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΘΕΣΗ να κοροϊδέψουν τον κόσμο του Ολυμπιακού, ότι δεν θέλουν να πειράξουν τα συμφέροντα της ομάδας, κι ότι δεν "είναι μιλημένοι" ώστε να δώσουν το πρωτάθλημα στον αγαπημένο (και των τριών) τους ΒΑΖΕΛΟ !

Ο κόσμος του Ολυμπιακού κατάλαβε από σήμερα τι παίχτηκε και τι παίζεται.
Ο κόσμος του Ολυμπιακού είναι ήδη εχθρικά διακείμενος απέναντί τους.
Ο κόσμος του Ολυμπιακού ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ κοροϊδίες και περιπαίγματα.

Επίσης, οι βουλευτές της Ν.Δ. Πειραιά (κι ειδικά οι Ολυμπιακών φρονημάτων ή αυτοί που "δηλώνουν" Ολυμπιακοί), πρέπει εδώ και τώρα να πάρουν θέση για την σημερινή απόφαση του κου Ορφανού. Να βγουν στα μέσα (ηλεκτρονικά και έντυπα) και να καταδικάσουν την απόφαση του συναδέλφου τους. Να πουν ξεκάθαρα ότι διαφωνούν με τον κο υπουργό, και να μην κάνουν την πάπια. Αν δεν το κάνουν και σιωπήσουν, για τον κόσμο του Ολυμπιακού θα ισοδυναμεί με σύμπλευση με τον υπουργό. Αν δεν εκφράσουν ξεκάθαρα την αντίθεσή τους, θα σημαίνει ότι συμφωνούν μαζί του, καθώς και ότι κι οι ίδιοι κοροϊδεύουν τον κόσμο του Ολυμπιακού, που τους έδωσε την ψήφο του.

Κανείς δεν μπορεί να πειράξει τον Ολυμπιακό και τον κόσμο του. Κι ας είναι και κυβέρνηση. Ο Ολυμπιακός κόσμος, θυμάται, και έρχεται η ώρα που …μαυρίζει! Όπως μαύρισε τον εμπνευστή αυτής της γελοίας απαγόρευσης, έτσι θα μαυρίσει και κάθε σύμφωνο με αυτή, κάθε ένα που δεν κάνει κάτι για να αρθεί αυτή η παράνομη γελοιότητα. Και τέσσερα χρόνια είναι πολύ μικρό διάστημα για να ξεχάσουμε!

Κύριοι, έχετε ακόμη καιρό, μέχρι τις 18 Απρίλη, να το ξανασκεφτείτε και να ανακαλέσετε!
Ποτέ δεν είναι αργά, κι αν το κάνετε ίσως και να σας συγχωρέσουμε.

YΓ: Θέλουμε πολύ να δούμε τους διάφορους κυβερνητικούς να έρχονται στο γήπεδο Καραϊσκάκη (είτε για τους Ολυμπιακούς αγώνες είτε για άλλες ποδοσφαιρικές διοργανώσεις). Θέλουμε να δούμε και τους τρεις παραπάνω κυρίους στις εξέδρες μας! Μην απορήσουν αν το κράξιμο είναι όλο δικό τους!


15.4.2004 - ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΧΟΥΝΤΑ !!!

ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ - ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ !!!

H Aστυνομία ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕ την τηλεοπτική μετάδοση του αγώνα "ΠΑΟ-ΟΣΦΠ" από τις τηλεοράσεις στις καφετέριες στο Πασαλιμάνι!!!

ΑΡΓΟΤΕΡΑ, ΕΡΧΟΝΤΑΙ, ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΙ ..."ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ", ΠΟΥ "ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ".
ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ;;;
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΑΝ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ!

ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ;;; ΤΙ ΜΑΣ ΕΠΙΦΥΛΑΣΕΙ ΑΡΑΓΕ ΤΟ ΑΥΡΙΟ;

ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ! (ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΗΤΑΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟ!). ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ!

ΚΑΤΩ Η Ν.Δ., ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ!

"ΖΗΤΩ" Η ΧΟΥΝΤΑ ΚΙ Ο ΜΑΚΑΡΙΤΗΣ Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ!
"ΖΗΤΩ" ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΠΟΥ EIXAME KATA THN EΠΤΑΕΤΙΑ!!!

Α ΡΕ ΚΑΗΜΕΝΗ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ! ΠΩΣ ΣΕ (ΓΑΜ...ΣΑΝ) ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΕΤΣΙ.....!!!


Hosted by www.Geocities.ws

1