ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

"Για άλλη μια χρονιά ο κόσμος του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ στέφθηκε ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ!! Τα συγχαρητήρια ανήκουν σ΄ αυτόν και μόνο σ΄ αυτόν !!! Ενάντια σε ΟΛΟΥΣ που προσπάθησαν να τον θέσουν εκτός γηπέδου για να διευκολύνουν την πράσινη λαίλαπα, με την ένοχη δυστυχώς συναίνεση και "δικών" μας ανθρώπων, έδωσε ΜΟΝΟΣ του την μάχη για την διεκδίκηση του πρωταθλήματος έως και το τελευταίο λεπτό. Τα ζήσαμε όλα.... Ομάδες που έπεσαν τελικά κατηγορία παραχώρησαν τα κλειδιά από τα γήπεδα τους ώστε να γίνουν έδρα αυτών που είχαν χάσει το δρόμο για την Νεάπολη. Η θέληση των υψηλά ιστάμενων προσώπων να αποκλείσουν τον κόσμο του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ από το να παίξει ενεργό ρόλο στην κατάκτηση και του φετινού πρωταθλήματος, ήταν άλλο ένα "θέλημα" προς την οικογένεια Καρινγκτον.

Κάνουμε μια πολύ απλή ερώτηση. Ακόμα και πριν το 0-1 στον Πύργο και πολύ περισσότερο μετά την επίτευξη του τέρματος, υπήρχαν ασφαλείς συνθήκες διεξαγωγής του αγώνα με 2.000 και πλέον φιλάθλους στον αγωνιστικό χώρο;!!!

Τι θα γινόταν αν έφευγε μόνος του ένας παίκτης του Πανηλειακού για να προηγηθεί ή να ισοφαρίσει; Δεν θα άλλαζε ο πρωταθλητής και ο υποβιβαζόμενος; Δεν θα ήταν έρμαιο στις ορέξεις του εξαγριωμένου πλήθους; Κανείς δεν έμαθε τις δηλώσεις Σταυρόπουλου αργά το βράδυ πριν το παιχνίδι;!!! Διαλύεται η ομάδα και φεύγετε όλοι;;; Πόσοι επιτέλους είχαν συμμετοχή σ΄αυτό το πρωτάθλημα μαϊμού που πήραν οι λαγοί; Ο κος Καρράς και οι άνωθεν αυτού φοβήθηκαν μη τυχόν και με την παρουσία πειραιωτών οπαδών στον Κορυδαλλό η ατμόσφαιρα θα θύμιζε 11 Μαΐου στην Ριζούπολη, και από τα ψυχολογικά προβλήματα που θα είχαν οι παίχτες της κρατικής ομάδας (ΟΤΕ διαφήμιση;) θα σωνόταν η Προοδευτική; Ποιος ο ρόλος των ιστορικών ομάδων της Θεσσαλονίκης;

Υπήρξε άραγε αντίτιμο για τις υπηρεσίες που προσέφεραν κάνοντας τουμπεκί σε όλα όσα τους ζητήθηκαν; Το μέλλον θα δείξει. Όσο αφορά το ρόλο του παραρτήματος φέτος περιορίστηκε στο να προσφέρει απλόχερα βαθμούς σε όλους όσους δεν τα έδιναν όλα στα φιλικά παιχνίδια με τον ακατανόμαστο. Γιατί η διοίκηση του Ολυμπιακού παρακολούθησε σχεδόν παθητικά όλα αυτά που διαδραματίζονται στο χώρο του ελληνικού ποδοσφαίρου εδώ και μήνες; πως δέχθηκαν τόσο χλιαρά να είναι απών ο κόσμος του Ολυμπιακού από την λεωφόρο; Που ήταν η δυναμική αντίδραση τους στα αρμόδια όργανα της διαιτησίας;

Ο κόσμος του Ολυμπιακού δεν πρόκειται με κανένα τρόπο να παραμείνει απαθείς την νέα χρονιά στα μαγειρέματα που είδη έχουν ξεκινήσει. Θα ήταν τραγικό να πιστέψουμε πως ότι έγινε, έγινε εις γνώσιν της διοίκησης μας, που απλά παρακολουθούσε, ανήμπορη να αντιδράσει.! Ο κόσμος του ολυμπιακού ΑΠΑΙΤΕΙ το χτίσιμο της νέας ομάδας και πολύ περισσότερο την προστασία της από κάθε είδους ορφανό - Βουλγαρό - Βίκτορες....... Πιστεύουμε ότι ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ...είδε....και κατάλαβε πως πρέπει να ενεργήσει την νέα κομβική χρονιά που έρχεται. Αρκετά με το fair-play.. Στον πόλεμο απαντάς με πόλεμο. Ο κόσμος του Ολυμπιακού δεν ανέχεται να είναι θεατής σε ξανά-παιγμένο θεατρικό έργο.

ΥΣ1. Είμαστε πανευτυχείς που επιτέλους η διαιτησία έπαιξε...ΣΩΣΤΑ τον ρόλο της στην διεξαγωγή του πρωταθλήματος.
ΥΣ2. Καθίστε κύριε Ορφανέ να μάθετε πρώτα την κλήρωση του επόμενου πρωταθλήματος και μετά αποφασίζετε αν θα πρέπει να αλλάξει ο νόμος κόλαφος του Λιάνη ή όχι!!!
ΥΣ3. Πόσα πρωταθλήματα έχει κατακτήσει η αστυνομία... πριν από το φετινό της;
ΥΣ4. Λιάνη και Ορφανέ επιτέλους βγάλατε στην σύνταξη τον Βαζέχα.
ΥΣ5. Πόσο τελικά θα είναι το πριμ; Και ποιοι θα το πάρουν εντός και εκτός ομάδος. Το πιάσατε το υπονοούμενο έτσι;;;"

ΘΥΡΑ 7
24.5.2004

Hosted by www.Geocities.ws

1