Η ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΦΠ εξέδωσε την Δευτέρα (3/5) την ακόλουθη ανακοίνωση:

"Σε μία νέα εποχή μπαίνει το Ελληνικό ποδόσφαιρο με πρωταγωνιστή την Ελληνική Aστυνομία και "σκηνοθέτη" τον ΠΑΟ.

Στο ντέρμπι του Πρωταθλήματος στη Λεωφόρο η Ελληνική Αστυνομία έδινε τις απαραίτητες εγγυήσεις για την μετακίνηση των φιλάθλων του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, προφανώς γνωρίζοντας ότι ο νόμος του προηγούμενου Υφυπουργού Αθλητισμού δεν θα αλλάξει.

Παράλληλα, έδινε εγγυήσεις για την τήρηση της τάξης στο κέντρο της Αθήνας, όπου όμως τελικά και για πολλές ώρες όλη η Ελλάδα παρακολουθούσε τις συμπλοκές και τον ξυλοδαρμό αστυνομικών από οπαδούς του ΠΑΟ. Επίσης, δεν κατάφερε, ως όφειλε, να εμποδίσει την ανεξέλεγκτη είσοδο στο γήπεδο οπαδών χωρίς εισιτήρια εφοδιασμένων μάλιστα με εκαντοντάδες καπνογόνα και βεγγαλικά.

Στον τελικό του Κυπέλλου η Ελληνική Αστυνομία ανέτρεψε σήμερα τις προτάσεις που η ίδια είχε υποβάλλει μόλις την προηγούμενη Παρασκευή και τις οποίες είχε παρουσιάσει ως προϊόν ενδελεχούς μελέτης και τις μοναδικές που εγγυώνται την ασφάλεια του αγώνα.
Συμπτωματικά, οι νέες της προτάσεις είναι αυτές που είχε ζητήσει ο ΠΑΟ.

Η Ελληνική Αστυνομία με τις αλλοπρόσαλλες και μεροληπτικές της αποφάσεις έχει δυστυχώς πυροδοτήσει το κλίμα στις τάξεις των φιλάθλων του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ και πλέον είναι καθολικά υπεύθυνη για ό,τι συμβεί.


Ευχόμαστε οι "εμπνεύσεις" της Ελληνικής Αστυνομίας κατά την διάρκεια του Σαββατοκύριακου να μην εκθέσουν για μία ακόμα φορά το Ελληνικό ποδόσφαιρο.
Οι αποφάσεις, οι πράξεις και η συμπεριφορά της Ελληνικής Αστυνομίας είναι άραγε σε γνώση και ευθύνη του Υπουργού Δημοσίας Τάξης;
Ποιός είναι τελικά ο ρόλος και η ευθύνη της ΕΠΟ ως διοργανώτριας του Τελικού Κυπέλλου Ελλάδος;"


ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΦΠ

Hosted by www.Geocities.ws

1