6.4.2004

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΘΥΡΑΣ 7

Χρειάστηκε να φτάσουμε στις 6 Απριλίου 2004 για να πέσουν επιτέλους οι μάσκες. Ο κ. Ορφανός που μίλαγε για αντισυνταγματικά μέτρα πριν τις εκλογές, είναι ο ίδιος, ο οποίος ένιψε τας χείρας του, και με την συναίνεση του ως προς το να μη δοθούν εισιτήρια σε εμάς για το παιχνίδι της Λεωφόρου καταλύει κάθε έννοια ισονομίας και δημοκρατίας.

Οι στημένοι υπεύθυνοι της προηγούμενης κυβέρνησης παρέδωσαν τα απαράδεκτα μέτρα τους για να τα συνεχίσουν δυστυχώς και οι επόμενοι. Δυστυχώς κ. Ορφανέ δεν μας αφήνετε κανένα περιθώριο αμφισβήτησης ως προς τις προθέσεις σας.
Υποκύψατε όπως φαίνεται στις πιέσεις εκείνων που θέλουν να παίζεται το Ελληνικό Πρωτάθλημα έξω από τα ποδοσφαιρικά γήπεδα και μέσα στα γραφεία Υπουργών-Υφυπουργών και διαιτητών. Για ότι συμβεί στις 18 Απριλίου μην ψάχνετε για συμμορίες και χούλιγκανς… Οι ηθικοί αυτουργοί είσαστε όλοι εσείς που συναινέσατε ως προς την απουσία μας στο ένα και μοναδικό γήπεδο που δεν μας θέλετε από την αρχή του Πρωταθλήματος, καθώς βλέπατε ότι ο κόσμος του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ με την παρουσία του σε όλα τα ελληνικά γήπεδα ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ και όχι τα φωτογραφικά μέτρα.

ΥΓ1: Φαίνεται ότι αρχές Γενάρη δεν κάθισε καλή ζαριά… στην μπαρμπουτιέρα.

ΥΓ2: Ξεφτιλιστείτε και άλλο, όλοι εσείς που το παίξατε οπαδοί (και αρχηγοί συνδέσμων μάλιστα) μην έχοντας το θάρρος να εναντιωθείτε για να μας έχετε απέναντι σας! Τα παρακάλια για το αντίθετο στον προεδρουπάλληλο σας, έπιασαν τόπο. Θα σας ονοματίσουμε και θα σας συμπεριφερθούμε ανάλογα.

ΥΓ3: Περιμένουμε με ανυπομονησία την επόμενη επίσκεψη σας κ. Ορφανέ στο γήπεδο Καραϊσκάκη, για να μας πείτε για την πορεία των έργων και αν θα παραδοθεί έγκαιρα για την Ολυμπιάδα.


 

 

Hosted by www.Geocities.ws

1