Οι ΛΟΓΟΙ για τους οποίους ο Ολυμπιακός έχασε το
33ο (8ο συνεχόμενο) Πρωτάθλημά του

Συνοπτικά (και επιγραματικά, χωρίς πολύ ανάλυση γιατί όλα είναι γνωστά) οι λόγοι-αιτίες-πρόσωπα-καταστάσεις που στέρησαν το φετινό πρωτάθλημα από τον Ολυμπιακό είναι οι εξής:

1. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Το μεγάλο λάθος της ΜΗ απόκτησής του το καλοκαίρι, και η απόκτησή του από τον Παναθηναϊκό ("μέσα από τα χέρια μας") έδωσε στον Παναθηναϊκό τον καλύτερό του παίκτη (και μοναδικό αξιόλογο βάζελο) με ένα θετικότατο επιθετικό έργο και αριθμό γκολ - που σήμερα δεν θα μέτραγε θετικά στον Παναθηναϊκό αλλά στον Ολυμπιακό που τόσο πάσχει στο θέμα "επίθεση". Φανταστείτε (υποθετικά πάντα - αλλά λογικά) περί τα 15 γκολ λιγότερα ο Παναθηναϊκός και αντίστοιχα 15 γκολ περισσότερα ο Ολυμπιακός...

2. ΛΟΥΒΑΡΗΣ
Οι καλοκαιρινές μετεγγραφικές του τακτικές και λάθη, η αποτυχία "στο παρά πέντε" των μεγάλων ξένων επιθετικών που είχε σαν στόχο ο Ολυμπιακός και η μετεγγραφή ΚΑΝΕΝΟΣ επιθετικού τελικά, στέρησαν από τον Ολυμπιακό το μεγάλο του όπλο: την δημιουργική και αποτελεσματική επίθεση. Έφυγαν τρεις καθαρόαιμοι επιθετικοί (Αλεξανδρής, Άλβεζ, Οφορίκουε) και ήρθε κανένας (ο Κούζμπα ήρθε για να του κάνουμε ...εγχείριση και ο Τάτσης πολύ καλό παιδί μεν, δεν κάνει για τον Ολυμπιακό δε). Ο Τζιοβάννι και ο Καστίγιο που επιφορτώθηκαν το έργο αυτό έκαναν το καλύτερο αλλά δεν είναι αυτή η σωστή μέθοδος.

3. ΚΟΚΚΑΛΗΣ & Νομικό Τμήμα
Ο μεγάλος αυτός πρόεδρος, ο γνήσιος αυτός γαύρος, ο πρόεδρος-οπαδός, μέσα στα τόσα καλά και ευεργετήματα που έκανε και κάνει καθημερινά για τον Ολυμπιακό, με το low profile που αρέσκεται και ειδικά τους τελευταίους μήνες, άφησε συχνά τον Ολυμπιακό χωρίς δυναμική παρέμβαση και χωρίς προστασία όταν πολεμήθηκε σκληρά και βρώμικα. Θα θέλαμε περισσότερη παρεμβατικότητα και μεγαλύτερη διεκδίκηση του δίκιου του Ολυμπιακού με κάθε νόμιμο και ένδικο μέσο και με συνεχή προστασία του Ολυμπιακού (με νομικές, δικαστικές και άλλες παρεμβάσεις) ενάντια στις παρανομίες που έγιναν σε βάρος της ομάδας. Όταν όλοι παρανομούν και ο Ολυμπιακός θίγεται, κάποιος πρέπει να ξεκινήσει τον δικαστικό αγώνα της ανατροπής του άδικου και της θωράκισης της ομάδας. Θα θέλαμε να βλέπαμε να κατατίθενται κάθε βδομάδα 2-3 μηνύσεις εναντίον των εχθρών του Ολυμπιακού (αφορμές υπάρχουν άπειρες) και ενστάσεις κατά αποφάσεων που αδίκησαν τον Ολυμπιακό.

4. ΠΑΣΟΚ - ΛΙΑΝΗΣ
Τακτικές, προεκλογικές σκοπιμότητες και τα "παγκοσμίου γέλωτος" πρωτοφανή αντισυνταγματικά φασιστικά μέτρα χτύπησαν και έβλαψαν αποκλειστικά τον Ολυμπιακό. Ανισότητα και "δύο μέτρα και ...τρία σταθμά" σε όλο τους το μεγαλείο.

5. ΝΔ - ΟΡΦΑΝΟΣ-ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ
Με την επιταγή των βάζελων "βγάζουμε κυβέρνηση και παίρνουμε πρωτάθλημα" και τα περίφημα πανό τους το βράδυ της εκλογικής νίκης της ΝΔ ("Καραμανλής-ΠΑΟ: Πρωταθλητές 2004), έδειξαν από νωρίς το στίγμα και την πρόθεση. Εμπράκτως το είδαμε από την πρώτη κιόλας αγωνιστική την επόμενη των εκλογών Κυριακή. Ο Ορφανός απέδειξε προεκλογικά κορόιδεψε τον κόσμο του Ολυμπιακού, και γράφοντάς μας στα φρύδια του δεν έκανε ότι υποσχέθηκε, προσφέροντας στον Παναθηναϊκό ένα ήσυχο και κατά τα δικά τους μέτρα "δίκαιο και ισότιμο" ντέρμπι.

6. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
Οι πρωτόγνωρα επιεκείς αποφάσεις προς όλες τις κατευθύνσεις, οι σκληρές και πάντα προκατειλημένες αποφάσεις κατά του Ολυμπιακού, τα στραβά μάτια σε ολόκληρα καταπήματα στρουθοκαμήλου και η αδράνειά της, και όλα τα ενοούμενα αυτεπάγγελτα που ΔΕΝ έπραξαν.

7. ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ - ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΑΡΧΗ
Τα Παναθηναϊκοκρατούμενα όργανα των Ελληνικών Ποδοσφαιρικών Αρχών και της Διαιτησίας. Ο Μπίκας κι οι στημένες "κληρώσεις" του, η διαγραφή αξιόλογων, τίμιων και πετυχημένων διαιτητών που τόλμησαν να μην κλείσουν τα μάτια και να σφυρίξουν όσα έβλεπαν, η παραπομπή τους, διαγραφή ή υποβιβασμός τους ώστε να καταλήξουμε στα "δικά μας" παιδιά, οι ορισμοί και τα ραβασάκια, οι Βασσάρες των γηπέδων και όλη η κακοσμία της πράσινης διαιτητικής σαπίλας (διαιτητές, επόπτες, παρατηρητές αγώνων).

8. ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
Ο βρώμικος πόλεμός του που φέτος άρχισε πολύ νωρίτερα από πέρσι, ήταν πιο οργανωμένος και ύπουλος, τα ραβασάκια, οι πρόκες στα γήπεδα, οι εμπρηστικές δηλώσεις, ανακοινώσεις, προκλήσεις, οι συνεχείς κλάψες και "αιτήματα αδικημένων προς ισονομία" προς την πολιτεία, τα έντυπα και ηλεκτρονικά βρωμερά media του, η παράγκα, τα καφεδάκια με παράγοντες και διάφορους σε μυστικά ραντεβού, τα "παράξενα" τηλεφωνήματα, οι κοριοί κι οι κάμερες και η περιβόητη παράδοση του "93ου λεπτού" (πόσες φορές το είδαμε φέτος;)

9. ΟΦΗ, ΑΕΚ, ΠΑΟΚ και άλλοι τσατσορουφιάνοι
Οι παραδοσιακές θυγατρικές αλλά και οι νεόκοπες ιερές ή ανίερες συμμαχίες σε ένα κοινό μεγάλο πανενθικό αντιολυμπιακό στρατόπεδο. Τα 20τόσα φιλικά παιχνίδα που πρόσφεραν στον βάζελο, η αδιαφορία για τα μεταξύ τους "ντέρμπι", η γη και το ύδωρ που του πρόσφεραν, τα πάντα για τον κοινό εχθρό: τον Ολυμπιακό. Όλοι αυτοί που κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου για όλη τη χρονιά και ξυπνάνε από την κακομοιριά και την καφρίλα όταν πρόκειται να δώσουν τον "νυν υπέρ πάντων αγώνα" τους κατά του Ολυμπιακού. Όλοι αυτοί που προσφέρουν ένα γήπεδο εκκλησία στον βάζελο και το ίδιο γήπεδο-κόλαση στον Ολυμπιακό.

10. ΔΟΥΡΟΣ
Ο Κορίνθιος κάφρος τσέπωσε την πίστωση για να μετατρέψει το καθαριστήριό του σε αλυσίδα καθαριστηρίων σε όλη την Πελοπόννησο σε αντάλαγμα ορισμένων σφυριγμάτων που δεν έπρεπε να δώσει και μερικών που έδωσε χωρίς να πρέπει σε 3-4 παιχνίδια. Με τον Ολυμπιακό χρειάστηκε μόνο το παιχνίδι με την Προοδευτική και το πρόσφατο "ντέρμπι" της Λεωφόρου. Απέβαλε ...λάθος παίκτη και μετέτρεψε ένα minimum θριαμβευτικό 1-4 σε 2-2 και έδωσε επιπλέον ζωή στους Carrington στέλνοντας εκατομμύρια σκεπτόμενων και χωρίς μυωπία Ολυμπιακούς στον οφθαλμίατρο ή τον ψυχίατρο.

Όμως πριν από όλα και όλους ...

11. ΠΑΙΚΤΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ
... το πρωτάθλημα το άφησαν μέσα από τα χέρια τους οι παίκτες του Ολυμπιακού. Όργωσαν όλη την Ελλάδα και μάτωσαν για να φέρουν μόνο νίκες και μέσα στην Ριζούπολη, με το "δεν βαριέσαι" ή το "ε, στην επόμενη αγωνιστική" κατάφεραν να αναστήσουν κάποιους νεκρούς και να κάνουν ήρωες κάποιους χαμένους. Τέσσερα παιχνίδια ήταν χαρακτηριστικά: με Προοδευτική (που έπρεπε να είχανε ρίξει 5 γκολάκια από το πρώτο ημίχρονο, κι "άσε το Δούρο να σφυράει ό,τι θέλει"), με ΑΕΚ και ΠΑΟΚ που άφησαν την υπεροχή τους να μετατραπεί σε πανωλεθρία και με τον Ιωνικό που ...κοιμήθηκαν από υπερβολική σιγουριά! Αντί τώρα να είχαμε 10 ποντάκια διαφορά και να είχαμε φύγει ήδη για τα ελληνικά νησιά - πρωταθλητές παραθεριστές - τρέχουμε και περιμένουμε στραβοπατήματα και φεύγουμε με σκυμένο κεφάλι μετά από νίκη! Θα είμασταν ήδη πρωταθλητές με την άνεση της μαθηματικής διαφοράς και θα είχαμε ΕΜΕΙΣ την πολυτέλεια να "στήνουμε" παιχνίδια και να ρυθμίζουμε τύχες (ώστε να μην βγει στο Champions League ο κάθε ρουφιάνος επισκέπτης του Αγίου Όρους). Όμως...
Γι αυτό λοιπόν, όταν έρθει η ώρα της κρίσης (μετεγγραφές, ανανεώσεις συμβολαίων κλπ.) μην τολμήσει κανένας ποδοσφαιριστής να παραπονεθεί! Και σε όποιον ζητήσει παραπάνω λεφτά η απάντηση θα πρέπει να είναι: "πήγαινε από την ...Προοδευτική και τον Ιωνικό να τα πάρεις!"

Αν το τελευταίο (11) της παραπάνω λίστας δεν υπήρχε... τίποτα από τα 10 προηγούμενα δεν θα είχε σταθεί ικανό να μας στερήσει τη χαρά του 33ου/8ου! ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ!!!

Παρ΄ όλα αυτά, είμαστε οι ΗΘΙΚΟΙ και ΑΛΗΘΙΝΟΙ πρωταθλητές και φέτος!
Και το ξέρουμε καλά μέσα μας κι εμείς κι οι ...άλλοι (οι τυπικά πρωταθλητές).

Καθώς το πρωτάθλημα δεν τελείωσε ακόμη, προστίθενται και άλλοι "λόγοι" στην λίστα μας:

ΚΑΖΑΜΠΟΥΜΠΟΥ - ΚΩΛΟΦΑΡΔΙΑ
Η κωλοφαρδία του βάζελου είναι γνωστή και παροιμιώδης. Αυτή όμως του μαυρούκου Καζαμπούμπου δεν έχει ...όριο!
3 ματς και 9 βαθμοί (που ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν άξιζε ο βάζελος...) πάρθηκαν έτσι, μόνο με τον... κώλο!
Υπενθυμίζουμε:

Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ!
Η ΚΩΛΟΦΑΡΔΙΑ ...ΤΕΣΣΕΡΙΣ !!!


ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΕΡΔΙΣΕ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ!

ΤΟΥ ΤΟ ΧΑΡΙΣΑΝ !!!

ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΑΣΕ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ! ΤΟΥ ΤΟ ΕΚΛΕΨΑΝ !!!

Hosted by www.Geocities.ws

1