3.11.2004
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-MONAKO 1-0

ΕΔΩ! ΕΔΩ! ΕΔΩ!!!!!!!!!

Έλιωσε μέσα στο Ναό!
Έλιωσε από την λαβα 33.000 ορκισμένων γαύρων που δεν ήθελαν τίποτα λιγότερο από τα πάντα!

Ο Θρύλος πήρε την πιο γλυκιά εκδίκηση για το άδικα χαμένο βαθμό στο Πριγκηπάτο, μαζί με τους φανατικούς οπαδούς του! Ένα τρελό γλέντι είχε στηθεί ήδη πριν από την έναρξη του αγώνα με τον απαράμιλλο λαό του Θρύλου να δημιουργεί μια μαγική ατμόσφαιρα με δεκάδες καπνογόνα και τεράστιες ερυθρόλευκες κορδέλες που έδιναν μια πανέμορφη εικόνα σ' αυτό το υπερσύγχρονο γήπεδο.

Ο Θρύλος κατάφερε να πάρει το αποτέλεσμα που ήθελε κόντρα σε μια ομάδα που όπως είναι γνωστό παίζει δυνατά στο πρώτο ημίχρονο, "κλατάροντας" στο δεύτερο κυρίως μετά το 60'. Ο Θρύλος με υπομονετικό παιχνίδι κλείνοντας σωστά την άμυνα του στο πρώτο ημίχρονο, περίμενε καρτερικά την κατάλληλη στιγμή για να χτυπήσει. Οι Γάλλοι πολύ καλά στημένοι αμυντικά μάρκαραν ψηλά μην αφήνοντας στα πρώτα 45' λεπτά τους παίχτες του Ολυμπιακού να απειλήσουν με τη μεγάλη φάση, μια και τα γεμίσματα από τη μεσαία γραμμή προς τη μεγάλη περιοχή δεν αποτελούσαν απειλή για τους περσινούς φιναλίστ του θεσμού. Όσον αφορά την επιθετικότητα των φιλοξενουμένων, αυτή έσβησε από την άριστα εφαρμοσμένη στρατηγική του "τεχνητού οφσάιντ" με αποτέλεσμα οι επιθετικοί των Γάλλων να πιάνονται ουκ ολίγες φορές σε λανθασμένη θέση. Βέβαια η τακτική αυτή κάποιες φορές που δεν εφαρμόστηκε σωστά κόντεψε να στοιχίσει, όπως στο 23' όταν ο Αντεμπαγιόρ έχασε ευκαιρία στέλνοντας την μπάλα λίγο άουτ ύστερα από σέντρα του Σαβιόλα. Από πλευράς Ολυμπιακού, ο Ριβάλντο στο 15' επιχείρησε σουτ ύστερα από στρώσιμο του συμπατριώτη του Τζιοβάνι αλλά η μπάλα έφυγε ψηλά από το τέρμα του Ρόμα. Κάπως έτσι τελείωσε το πρώτο ημίχρονο με συντηρητικό παιχνίδι και με τις δύο ομάδες να περιμένουν το λάθος των αντιπάλων.

Στο δεύτερο μέρος του αγώνα ο Θρύλος μπήκε πιο ορεξάτος και πιο αποφασισμένος για την νίκη, με αποτέλεσμα το παιχνίδι του να είναι πιο ενθουσιώδες και πιο επιθετικό. Ήδη στο 49' υπάρχει μεγάλη ευκαιρία χαμένη για τον Ολυμπιακό. Ο Πάντος έβγαλε την σέντρα από τα αριστερά, αλλά ο Οκκάς δεν αφήνει την μπάλα στον Τζιοβάνι, που τελικά κατάληξε στα χέρια του Ρόμα. Δυο λεπτά αργότερα υπάρχει μια φάση που διαμαρτυρήθηκαν οι φιλοξενούμενοι. Ύστερα από ανατροπή του Σαβιόλα από τον Μαυρογενίδη ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ, οι Γάλλοι φώναζαν για πέναλτι, αλλά ο Μάρκους Μερκ προφανώς είχε τα μάτια του στον αγώνα σε αντίθεση με τον αγώνα Ρεάλ-Ολυμπιακού στο Μπερναμπέου όπου ο ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ-οδοντίατρος (στο επάγγελμα και όχι μόνο) αρνήθηκε καραμπινάτο πέναλτι επί του Ολυμπιακού ύστερα από το χέρι του Ρομπέρτο Κάρλος προκαλώντας τη δυσφορία όλης της ποδοσφαιρικής Ευρώπης. Βέβαια οι οπαδοί του Ολυμπιακού δεν ξέχασαν το "πιόνι της βασίλισσας" και τις σφαγές που έχει κάνει στο Θρύλο και τον "στόλισαν" κατάλληλα στην αρχή του αγώνα. Όμως εδώ δεν είναι Μπερναμπέου όπου μπορεί αυτός και τα ομόδελφα κοράκια του να στεφανώνουν την βασίλισσα της διαιτησίας που εδρεύει στην Ισπανία. Εδώ είναι ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ και εδώ δεν γίνονται τέτοιες σφαγές γιατί υπάρχει τρελαμένος λαός δίπλα που με την επιβλητική του παρουσία δεν το επιτρέπει! Ας γυρίσουμε όμως στον αγώνα...

Η καλύτερη ευκαιρία του ματς ήρθε για λογαριασμό του Ολυμπιακού στο 59' από στημένη φάση. Σε ένα φάουλ λίγο έξω από τη μεγάλη περιοχή, παρότι όλοι περίμεναν τον Ριβάλντο με το μαγικό του πόδι να το εκτελέσει, εντούτοις ο Τζιοβάνι ήταν αυτός που έστειλε την μπάλα στη συμβολή των δοκαριών του Ρόμα που απλά παρακολουθούσε την πορεία της και αν η μπάλα έβρισκε τα δίχτυα θα έβλεπε το γκολ από την τηλεόραση... Όσο η ώρα περνούσε, τόσο το άγχος βάραινε τα πόδια των παιχτών του Ολυμπιακού που έβλεπαν το παιχνίδι να οδεύει στη λήξη του και το πολυπόθητο γκολ να μην έρχεται... Όμως η μοίρα είχε φυλάξει για εκείνους το καλύτερο και το γλυκύτερο φινάλε!

ΛΕΠΤΟ 84': Ο ΓΕΩΡΓΑΤΟΣ ΕΚΤΕΛΕΙ ΤΟ ΦΑΟΥΛ - ΜΙΚΡΗ ΕΠΑΦΗ ΤΟΥ ΑΝΑΤΟΛΑΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ - ΓΚΑΜΠΡΙΕΛ ΣΟΥΡΕΡ ΚΑΙ ........ ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ο ΑΡΓΕΝΤΙΝΟΣ ΑΜΥΝΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΤΗ ΦΑΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΗ ΜΠΑΛΑ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΡΟΜΑ!!!!!!

ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΙΣ ΦΛΟΓΕΣ! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟΥ ΘΡΥΛΟΥ ΠΟΥ ΑΠΟΘΕΩΝΑΝ ΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΤΟΥ, ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥΣ!!!

Το παιχνίδι 8 λεπτά αργότερα τελείωσε και τόσο οι παίχτες όσο και οι οπαδοί του Θρύλου βρίσκονταν στον έβδομο ουρανό αισθανόμενοι ότι η ομάδα βρίσκεται πολύ κοντά στην επόμενη φάση. Όλα θα κριθούν εδώ με την Λα Κορούνια. Πού εδώ;;;

ΕΔΩ...... Στο ναό του πάθους και της λατρείας για την ερυθρόλευκη αρμάδα!
ΕΔΩ...... Στο "Γ.Καραϊσκάκης", στον τόπο λατρείας της ερυθρόλευκης ιδεολογίας.
ΕΔΩ...... Στον τόπο που πέθανε ένας μεγάλος αγωνιστής και μαχητής της ελευθερίας.
ΕΔΩ...... Στα χώματα που πέθαναν τα 21 αδέρφια μας και που στο γκολ σείστηκε η γη απ' τις κραυγές τους!

ΕΔΩ, ΕΔΩ, ΕΔΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HERE IS KARAISKAKI ! THERE'S NO WAY OUT !!!

George 7
4.11.04

Όλα τα άρθρα του George 7 | UEFA 2004-05 | Home
Hosted by www.Geocities.ws

1