20.10.2004
MONAKO-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 2-1

Nισάφι πια, με τα ...Ευρωπαϊκά Κοράκια!!!

Ένας διπρόσωπος Ολυμπιακός υπέστη την πρώτη του ήττα στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση με την βοήθεια του διαιτητή Φέγκερεφ που έδωσε τους τρεις βαθμούς στους Γάλλους…

Στο πρώτο ημίχρονο ο Ολυμπιακός ήταν τουλάχιστον τραγικός και έμοιαζε αλλού να πατάει κι αλλού να βρίσκεται. Ήδη στο 3' ο Σαβιόλα αφού πέρασε όποιον βρήκε μπροστά του, έστειλε την μπάλα στα δίχτυα από πολύ κοντινή απόσταση. Ήταν μια επέλαση που δεν μπόρεσαν να σταματήσουν οι αμυντικοί του Ολυμπιακού που έμοιαζαν να τα έχουν χαμένα. Και σαν να μην έφτανε αυτό, το δεύτερο χτύπημα ήρθε 8 λεπτά μετά, με τον Σεβαντόν να τρυπάει την άμυνα του Ολυμπιακού και με ένα τρομερό σουτ να γράφει το 2-0. Όλα έδειχναν χαμένα…

Οι Γάλλοι ήταν ιδιαίτερα γρήγοροι επιθετικά και καλοστημένοι αμυντικά. Οι αμυντικοί του Ολυμπιακού στο πρώτο ημίχρονο θα πρέπει να αισθάνονται ευχαριστημένοι που δεν δέχτηκαν παραπάνω γκολ μια και μάρκαραν κυριολεκτικά με …τα μάτια. Η αμυντική λειτουργία της Μονακό ξεκινούσε από τη μεσαία γραμμή και λίγο πιο κάτω από κει, σταματούσε η επιθετικότητα των παιχτών του Ολυμπιακού μέχρι το 45'.

Στο δεύτερο ημίχρονο μπήκε ένας άλλος Ολυμπιακός! Ο Ολυμπιακός που συνέτριψε τη Λίβερπουλ στο Καραϊσκάκη, ο Ολυμπιακός που λίγο έλειψε να νικήσει τη Λα Κορούνια στον πρώτο αγώνα του ομίλου. Βγήκε ο Γεωργάτος που έμοιαζε από την αρχή εκτός ρυθμού και μπήκε ο φιλότιμος Μάριτς κάνοντας την ομάδα πιο κινητική επιθετικά. Ο Ολυμπιακός κέρδιζε γήπεδο και αποκτούσε σιγά-σιγά τον έλεγχο του αγώνα. Στο 51' ο Οκκάς αστόχησε από εξαιρετικά ευνοϊκή θέση αλλά τα θεμέλια είχαν μπει. Στο 60' ο ίδιος παίχτης πλάσαρε τον Ρόμα σαν σε προπόνηση διαμορφώνοντας το 2-1. Από εκεί και πέρα ο αγώνας ήταν παράσταση για ένα ρόλο, αφού ο Θρύλος έκλεισε τους Γάλλους στα καρέ τους και με την προσθήκη του Γεωργιάδη (στη θέση του ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΥ Τζιοβάνι που έμοιαζε κοιμισμένος) κατάφερε να δημιουργήσει φάσεις, όπως στο 72' που ο Οκκάς έχασε μεγάλη ευκαιρία να φέρει το ματς στα ίσα αφού μπροστά από τον Ρόμα πλάσαρε άουτ!!!

Στο 88' έγινε η φάση του αγώνα. Η κεφαλιά του Οκκά από κοντά μετά από πάσα-κεφαλιά του Ανατολάκη ΠΕΡΑΣΕ ΦΑΝΕΡΑ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ πριν την αποκρούσει ο Πλάσιλ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΤΟΥ ΠΟΔΙΑ ΠΑΤΟΥΣΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑ ΤΟΥ ΡΟΜΑ. Έτσι ακυρώθηκε ένα κανονικότατο γκολ του Ολυμπιακού από το διεθνές κοράκι ονόματι Φέγκερεφ και έδωσε στους Γάλλους τους τρεις βαθμούς της νίκης που από τη συνολική τους απόδοση στον αγώνα δεν άξιζαν. Το δικαιότερο αποτέλεσμα ήταν η ισοπαλία αφού κάθε ομάδα κυριάρχησε από ένα ημίχρονο. Η Μονακό επέβαλε το ρυθμό της στο πρώτο ημίχρονο και ο Ολυμπιακός ήταν κυρίαρχος στο δεύτερο, με πολλές ευκαιρίες και ένα πεντακάθαρο γκολ να ακυρώνεται στο τέλος, έτσι ιδανικό και δικαιότερο σκορ φαντάζει το 2-2.

Είναι καιρός οι υπεύθυνοι της UEFA να μην στρουθοκαμηλίζουν και να αρχίσουν να τιμωρούν τους διαιτητές που αλλάζουν έτσι τα αποτελέσματα αγώνων όπως αυτός. Διαφορετικά, ας μην ισχυρίζονται ότι "We care about football", γιατί αν καταφέρουν και απαξιώσουν με τέτοια αίσχη ΚΑΙ την κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση, εκείνοι θα βγουν χαμένοι στα ταμεία τους. Ο κόσμος δεν είναι μαλάκας, καταλαβαίνει τις κλοπές που γίνονται, και σύντομα θα θελήσει να ασχοληθεί με σοβαρότερα πράγματα από το να βλέπει στημένους αγώνες. Κοράκια σαν το Μερκ, τον Κρούγκ και τον Φέγκερεφ πρέπει να αποβληθούν από την διεθνή ποδοσφαιρική σκηνή, διαφορετικά η απαξίωση (και) του Ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου είναι κοντά. Τουλάχιστον ας μάς πουν από την αρχή το ζευγάρι του τελικού και όχι να προσπαθούν με τέτοιο τσογλανοειδή τρόπο να μάς κάνουν να σιχαθούμε το άθλημα. Και έχουμε δει πολλά. Παίχτη να αποκρούει μπάλα μέσα στη μεγάλη περιοχή με τα χέρια και να δηλώνεται σαν απόκρουση, πέναλτι να μην δίνονται, εξόφθαλμα γκολ να μην κατακυρώνονται.

Στην Ελλάδα μιλάμε για παράγκες, αλλά στην Ευρώπη φαίνεται πως έχουν στήσει τα …Ευρωπαϊκά τσαντίρια τους τα διάφορα διαιτητητικά λαμόγια που στέφουν Πρωταθλητές Ευρώπης τις ομάδες με τις καλύτερες γνωριμίες.

Προχωράμε και κοιτάμε προς το Καραϊσκάκη όπου τέτοιες μαλακίες δεν πρόκειται να ανεχτούμε. Εμείς γνωρίζουμε πως όταν η μπάλα περνάει τη γραμμή είναι γκολ! Πάει και τελείωσε! Και αν κάποιος τη διώχνει μέσα από το τέρμα το γκολ μετράει! Πάει και τελείωσε! Σιχαθήκαμε πια τα ευρωπαϊκά κοράκια και τους διάφορους καρεκλοκένταυρους της UEFA που ενώ δηλώνουν ότι νοιάζονται για το ποδόσφαιρο, νοιάζονται μόνο για την τσέπη και τη διατήρηση της θέσης τους!

Σινάφι πια με τα ...Ευρωπαϊκά Κοράκια!!!

George7
20.10.04

Όλα τα άρθρα του George7 | O pasalimanius για τον αγώνα | UEFA 2004-05 | Home

Hosted by www.Geocities.ws

1