27.11.2003
ΤΟ ΕΜΕΤΙΚΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΤΩΝ ΜΠΑΟΚΙΩΝ

Πρωταθλητής 28/11/2003
Στις 27.11.2003, στο τελευταίο "ευρωπαϊκό" παιχνίδι του ΠΑΟΚ, οι πανηλίθιοι "φίλαθλοί" του φρόντισαν να μάς υπενθυμίσουν την αηδιαστική ύπαρξή τους. Σκέφτηκαν να βγάλουν τη χολή τους με το αισχρό σύνθημα που βλέπετε δίπλα στο εξώφυλλο του "Πρωταθλητή".

Και δεν το έκαναν σε ελληνικό έδαφος όπου (κακώς) έχουμε συνηθίσει τα αίσχη και τις ηλιθιότητές τους. Το έκαναν στο ξένο γήπεδο, στην Ευρώπη, φροντίζοντας να τους δουν όλοι οι παρόντες και τα εκατομμύρια των Ευρωπαίων και όχι μόνο τηλεθεατών.

Με λίγα λόγια, πρόσβαλαν:
- Την Αθήνα
- τους Ολυμπιακούς Αγώνες
- τη διοργάνωσή τους από την Ελλάδα
- την ίδια τη χώρα
- τους φιλάθλους αλλά και τους πολίτες όλης της χώρας
- και τους τηλεθεατές των άλλων χωρών (χρησιμοποιώντας τέτοια φρασεολογία)...
- τους λίγους σκεπτόμενους ΠΑΟΚτζήδες που δεν συμφωνούν με τις συνήθεις πρακτικές των ομοιδεατών τους
- την Θεσσαλονίκη που έχει τη δυστυχία να τους έχει γεννήσει
- τα πάντα και τους πάντες!

Τα (με την υπό του μηδενός νοημοσύνη) ΜΠπαόκια τα έχουν ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ με την Αθήνα! Φαίνεται καθαρά. Δεν λένε "No fucking Olympics Games in Athens". Δεν τα έχουν με τους Ολυμπιακούς Αγώνες! Είτε επίτηδες, είτε καταλάθος βγάζουν τον φθόνο, το κόμπλεξ και το μίσος που έχουν κυρίως και πάνω από όλα για την Αθήνα. Και δευτερευόντως βέβαια (γνωστό σε όλους) για τον Ολυμπιακό κι ύστερα για τις άλλες ομάδες της Αθήνας και κάθε τι "πρωτευουσιάνικο"

Το σύνθημα που κανονικά θέλανε να πουν (και είχαν στο μυαλό τους) ήταν "Νο Fucking Athens"! Θα χαιρόντουσαν να χανόταν η "μισητή" τους Αθήνα από τον χάρτη! Αλλά δεν θα μπορούσαν να το δικαιολογήσουν τέτοιο σύνθημα (λες και τώρα μπορούν...). Δεν θα έβγαζε νόημα. Βάζουν λοιπόν και τους Ολυμπιακούς στη φράση και ...τσουπ! να'σου το επιχείρημα. Πιο "ευγενικό", το καταλαβαίνει εύκολα, ρε παιδί μου, ο άλλος που καραδοκεί να κάνει κακό στους Αγώνες και στη χώρα! Του το δίνει έτοιμη τροφή στο στόμα!

Οι ΜΠαοκτζήδες καταφέρνουν πάντα να δίνουν για την Ελλάδα την εντύπωση μιας χώρας "κομμένης" στα δύο!!! Εμφύλιος πόλεμος βορείων και νοτίων και καλά! Κάτι σαν "Τhe night they drove old dixie down" ας πούμε! Θεωρούν τα Τέμπη σύνορα μεταξύ Β.Ελλάδας και Ν.Ελλάδας! Θέλουν να βάλουν και τελωνειακό έλεγχο! Τα Τέμπη μάλιστα τα έχουν αναγάγει σε πεδίο εθνοαπελευθερωτικής μάχης. Κάνουν αντάρτικο για να ελευθερώσουν την πατρίδα τους από τον δυνάστη νότο! Σπάνε πούλμαν, εκφοβίζουν και δεν αφήνουν να περάσεις τα ...σύνορά τους! Κι έχουν πάντα την ...χορηγεία της αστυνομίας τους (που βαράνε κι αυτοί τους ...νότιους εισβολείς!).

Οι ηλίθιοι αυτοί (και δυστυχώς κι άλλοι οπαδοί ομάδων της Θεσσαλονίκης αλλά όχι τόσο πολλοί όπως οι βουλγάρικες μπουγάτσες) ΔΕΝ έχουν πρόβλημα με τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Όχι! Με την Αθήνα τα έχουν, είτε διοργάνωνε τους Αγώνες, είτε όχι. Δεν λένε "θέλουμε Ολυμπιακούς στην Θεσσαλονίκη!". Χεσμένους τους έχουν τους Ολυμπιακούς. Και δικαίωμά τους να διαφωνούν με τους Ολυμπιακούς αγώνες. Είναι πάρα πολλοί οι Έλληνες που διαφωνούμε με την διοργάνωση των Ολυμπιακών από τη χώρα μας (κι όχι με τους ίδιους τους Ολυμπιακούς Αγώνες) για διάφορους λόγους, αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία. Τα επιχειρήματα των διαφωνούντων όμως εκφράζονται πολιτισμένα και με σοβαρό τρόπο, χωρίς να εκθέτουν ολόκληρη τη χώρα και να δημιουργούν την εντύπωση κάφρων για ολόκληρο τον ελληνικό λαό!!!

Τα ΜΠαόκια αυτά, διαφωνούν με το γιατί δώσανε τους Αγώνες στην Αθήνα! Αλλά πού θα θέλανε να γίνουν; (λέμε τώρα). Στην Καλαμαριά ας πούμε; Μεταξύ των Ολυμπιακών Αγώνων του Sydney και εκείνων του Πεκίνου, πώς σας φαίνονται οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Κάτω Πανοράματος;;;;

ΗΛΙΘΙΟΙ!!!!!!!!!!
ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΑ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ την νοημοσύνη μας, την αντοχή μας, τον κοινό νου!
ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΚΟ έχετε κάνει στο ελληνικό ποδόσφαιρο.
ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ καίτε, σπάτε, πυροδοτείτε, προκαλείτε.
Σπάτε και καίτε αγωνιστικούς και μη χώρους, ξένες κινητές κι ακίνητες περιουσίες.
Σπάτε αυτοκίνητα που τυχαίνει να έχουν Αθηναϊκές πινακίδες και να επισκεφτούν την Θεσσαλονίκη.
Έχετε βάλει φωτιά (μεταφορικά ΚΑΙ κυριολεκτικά) σε δεκάδες ντέρμπι επειδή δεν μπορείτε να τα κερδίσετε.
Έχετε βρίσει κόσμο και κοσμάκη, ζωντανούς και νεκρούς.
ΤΩΡΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ και έξω από τα σύνορά μας!

Όμως, βασικά, ΔΕΝ φταίνε αυτοί!
Φταίνε αυτοί που τόσα χρόνια τους χαϊδεύουν!
Φταίνε αυτοί που τους χαρίζουν χρήματα.
Φταίνε αυτοί που τους σβήνουνε χρέη.
Φταίνε αυτοί που τους χτίζουν γήπεδα.
Φταίνε αυτοί που θα τους χαρίσουν και τα γήπεδα που γίνονται για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, μετά το τέλος τους.
Φταίνε αυτοί που τους έχουν ακόμη και παίζουν στην Α' κατηγορία ενώ επανειλημένα (αν εφαρμόζονταν οι νόμοι) θα έπρεπε να είχαν τιμωρηθεί με υποβιβασμό.
Φταίνε αυτοί που τους έχουν στις επαγγελματικές ομάδες ενώ θα έπρεπε λόγω χρεών και άλλων ατασθαλιών να είναι προ πολλού στην Δ' (ερασιτεχνική) κατηγορία (για να μην πούμε ακόμη να είχε ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ και ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ ο σύλλογός τους δια αποφάσεων του Σ.της Επικράτειας).
Φταίνε αυτοί που δεν τους έχουν βάλει ακόμη στη φυλακή.
Φταίνε αυτοί που ενώ τους κάνουν όλα αυτά τα χατίρια... όταν επισκέπτονται τη Θεσσαλονίκη τους επιφυλλάσεται υποδοχή με γιουχαίσματα και γιαουρτώματα και συνεχίζουν να μην διαμαρτύρονται.
Φταίνε αυτοί που τους έχουν σπάσει τα γραφεία επανειλημένα, που γράφουν τα σεξουαλικά χυδαία συνθήματα στους τοίχους τους και με ΚΕΦΑΛΑΙΑ γράμματα τους βρίζουν προφορικά ή γραπτά σε κάθε ευκαιρία.

Φταίνε αυτοί οι γνωστοί βουλευτές μας που είτε κατάγονται από τον Ν.Θεσσαλονίκης είτε εκλέγονται εκεί, τους ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ στη ζωή τόσα χρόνια και δεν τους έχουν ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ με το γιαταγάνι, όπως έκαναν οι ΕΛΛΗΝΕΣ κάποτε σε κάποιους μη Έλληνες!

Γιατί, αν μην τι άλλο... με τις συμπεριφορές τους ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΕΛΛΗΝΕΣ είναι, δείχνουν και φέρονται!
Άρα τι απομένει; Εμείς οι υπόλοιποι Έλληνες να τους φερθούμε ανάλογα!
Πώς; Ο καθένας ας βρει τον τρόπο και τη μέθοδο που του ταιριάζει! Από την απλή περιφρόνηση μέχρι τον αποκεφαλισμό (συμβολικό ή μη) των πανηλίθιων οπαδών μιας καταχρηστικά υπάρχουσας ομάδας!
Ας ξεκινήσουν από τη φυλάκιση! Είναι ένα καλό μέτρο! Αρκετά χρόνια την γλυτώσανε!
Όμως, να μην βρεθούν και τιμωρηθούν μόνο οι τέσσερις ηλίθιες μπουγάτσες που κουβάλησαν το πανώ. Να βρεθούν κι αυτοί που είχαν την ιδέα, αυτοί που τους παρότρυναν ή τους έβαλαν ενδεχομένως, αυτοί που τους στηρίζουν, αυτοί που τους υποθάλπτουν, αυτοί που τους συντηρούν αυτούς και τις ιδέες τους! Κι όλοι... στο ΠΥΡ το εξώτερο! ΤΩΡΑ... γιατί δεν αντέχουμε αυτό το αίσχος άλλο!

Κι αν δεν έχετε φυλακές για να χωρέσουν όλους αυτούς, χτίστε κι άλλες! Λεφτά έχετε, δόξα τω Θεώ! Τόσα ΤΡΙΣ δίνετε για τα Ολυμπιακά έργα (και για το πανηλίθιο σκέπασμα του ΟΑΚΑ που ίσως χρειαστεί για μερικά λεπτά και κοστίζει ...πόσα δις;;;;). Ε, χτίστε και μια φυλακή (μεγαλούτσικη) εκεί πάνω (για να είναι και κοντά) ώστε να τους χωρέσει όλους!!! Καλό στη χώρα θα κάνετε!

Μια πραγματική απορία:
Εμείς εδώ από την μακρυνή και μισητή τους Αθήνα, δεν τους αντέχουμε!
Οι υπόλοιποι Θεσσαλονικείς πως τους αντέχουν; Οι υγιείς, τίμιοι, γνήσιοι, έξυπνοι, ώριμοι καλοί Έλληνες της συμπρωτεύουσας, οι οπαδοί των άλλων Θεσσαλονικιώτικων ομάδων και οι λίγοι του ΠΑΟΚ (γιατί δεν μπορεί κι ο ΠΑΟΚ ακόμη θα έχει κάποιους λίγους ώριμους σωστούς Έλληνες οπαδούς) αλλά και οι υπόλοιποι Θεσσαλονικείς πολίτες, που δεν ασχολούνται με το ποδόσφαιρο, αλλά και όλοι οι παράγοντες της κοινωνίας της Θεσσαλονίκης, πώς τους αντέχει; Και γιατί δεν κάνουν κάτι να εκλείψουν;;;; π.χ. έκαναν μία πορεία διαμαρτυρίας κατά αυτών των ανεγκέφαλων μπουγατσών και να απαιτήσουν από δήμαρχο, προέδρους ομάδων, πολιτικούς, βουλευτές να σταματήσουν αυτό το αίσχος που κανονικά θα πρέπει να τους προσβάλει όλους; Γιατί τέτοιες συμπεριφορές αναπόφευκτα χαρακτηρίζουν όλη την πόλη και τους κατοίκους της (κοινώς "τους πιάνει όλους η ρετσινιά").

Τέλος, ας μην ξανακούσουμε να κατηγορούν όσους φωνάζουν τα ...ΜΠΑΟΚΙΑ με το γνωστό σύνθημα !!!
Για να μην ξεχνάμε: οι ίδιοι οι Παοκτζήδες έχουν αποκαλέσει εαυτούς (όχι μόνο μία φορά) με τον όρο "ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ" ! Ε, όταν τους το ξαναπεί κάποιος... δεν φταίει αυτός!
Εν τέλει, ο χαρακτηρισμός "Β" ίσως είναι και πιο καλός για αυτούς τους πανηλίθιος! Ο εν λόγω λαός είναι και φίλος και γείτονας, και σε καμία περίπτωση δεν ρεζίλεψαν την Ελλάδα διεθνώς, ούτε προσπαθούν να την χωρίσουν στα δύο. Ενώ τα ΜΠαόκια, το έκαναν!!!!
Άρα, όταν ακούγεται στο γήπεδο το "Β", τους λέμε και ωραίες κουβέντες! Το προσβλητικό θα ήταν να τους λέγανε "Έλληνες" γιατί προσπαθούν τόσο σκληρά να μας αποδείξουν ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!

Γιατί εδώ πάμε να το κάνουμε σαν την παροιμία "Φωνάζει ο κλέφτης":
ΔΕΝ τα βάζουμε με τον κλέφτη που έκλεψε στη γειτονιά μας! Τα βάζουμε με αυτούς που τον σταμάτησαν ή που φώναξαν "κλέφτης! κλέφτης!"
Παρακαλούμε, μην στέκεστε σε αυτούς που στα γήπεδα φωνάζουν "κλέφτης! κλέφτης!"
Σταθείτε ΣΤΟΝ ΚΛΕΦΤΗ αυτό καθαυτό!!!

Κλείνουμε, θυμίζοντας ότι:
Το σύνθημα "Β" που ακούγεται, δεν είναι τίποτα μπροστά ΣΤΗΝ ΕΞΥΒΡΙΣΗ ΝΕΚΡΩΝ που χρόοοοοοοοονια τώρα έκαναν και κάνουν οι ...ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ !!!
Σημείωση:
Η μοναδική εφημερίδα που αναφέρθηκε στο κατάπτιστο πανώ την επόμενη μέρα ήταν ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ! Όλες οι άλλες εφημερίδες το έκαναν μία ωραία ...γαργαρίτσα! Γιατί;;;

Home | ΠΑΟΚ
Hosted by www.Geocities.ws

1