RACE 3

Denna racing-helg var förlagd till VÅLER banan I NORGE. Anläggningen är en trafikövningsplats I vilken det finns bla rondeller, rödljus, övergångsställ och backkrön !. Inför lördagens race så kände jag mig inte så väldans kry. Snorig och med lätt feber så startade jag på 3:e plats på gridden. Tvåa in I första sväng efter Göteborgaren PER-OLOF OGEBORN. Efter racets 8 varv så var det samma ställning som gällde med nästan 13 sekunder till 3:an. Detta var jäkligt "gött" och cykeln fungerade bra.

RACE 4

Söndagens heat var lite längre med 12 varv och varmare väder. En bra start men jag fick släppa ledningen till Ogeborn efter 2 varv. Efter 8 varv började tröttheten göra sig påmind och jag blev förbikörd av JOHNNY NORDBERG. Över mållinjen var det 3 sekunder som skilde oss tre.

Hosted by www.Geocities.ws

1