Jan Schaper - 08/03/00 21:49:51
My Email:[email protected]

Comments:
Congratulations with your new bike and the way you ride this year.I almost got you in the first heat but in the second heat you improved your lap times and kept pulling away lap by lap.Well done!Wy do'nt you come over to Holland this year? 12/13 08 or 23/24 09 at Assen

Jocke - 07/06/00 20:32:58
My URL:http://www.algonet.se/~teamtek/q8oils

Comments:
Tjena Patrik! Sprickbildning nu igen, inte kul... Bit ihop och kom igen då! Dyker kanske upp på Linköping. /Jocke

Thomas - 05/24/00 18:18:03

Comments:
Dä gick väl inte så dåligt det där i Finland eller snart står du på toppen....

Torkel Börjeson - 05/15/00 16:09:02
My URL:http://www.algonet.se/~torkel_b
My Email:[email protected]

Comments:
Mors! Jag hittade tillbaka till din hemsida till slut! Din nya hoj såg fruktat fin ut på Sviestad under MCHK-R's träningshelg, lycka till!

Martin W Andersson - 02/04/00 18:40:13
My Email:[email protected]

Comments:
UNO...Smakar mumma va!! /M

Jörgen - 02/02/00 21:07:40
My Email:[email protected]

Comments:
Kul att det gått bra 99 . Lycka till i det nya året .

- 11/17/99 22:04:47
My Email:[email protected]

Comments:
Tjena! skall du med och dricka pilsner på fredag? Lars

Tomas - 11/17/99 21:35:24
My URL:http://www.multi.fi/~norrshin
My Email:[email protected]

Comments:
Jag kommer oxo med på år 2000 i sos på en uno gdm.. Vi syns... Tomas

- 07/16/99 15:29:15

Comments:


Tomas Tallkvist - 06/17/99 21:19:51
My URL:http://www.multi.fi/norrshine
My Email:[email protected]

Comments:
Hej Patrik ! Fin hemsida, har ej satt in bilder från 98 på vår ännu ! Vi syns i Danmark ! H. Tomas&Co.

Jocke - 05/15/99 13:45:12
My URL:http://www.algonet.se/~teamtek/q8oils

Comments:
Tjena Patrik, har du ordning på skrotet??? Hoppas det så att jag kan ge dig en match med den nya Conardin. Vi ses på Karlskoga /Jocke

Lennart Olander - 03/15/99 21:24:08
My URL:http://www.mchk-racing.org
My Email:[email protected]

Comments:
Hej Patrik. Snart är våren här och en ny sesong. Såg på Din sida att det är dags att uppdatera sesongs-progreammet. Jag mailar det till Dig. Set är ny fastställt och det har blivit en del ändringar. Må så gott. Lennart O / MCHK-Racing

Micke Vesala - 03/10/99 23:49:36
My Email:[email protected]

Comments:
GÔtt å setta me armarne i kÔrs så här års.(tolkas:surt sa räven....) Bästa hällsn.Micke Vesala

Per-Olov Ogeborn - 02/15/99 19:44:15
My Email:[email protected]

Comments:
The champ was here. Nice homepage.

anders fridman - 12/09/98 15:02:42
My Email:[email protected]

Comments:
Tjena Patrik, alltid kul att se en hel Rotax.Har vi tur kanske vi får se ytterligare en i sommar ,Bengt Albertsson har nämligen köpt en UNO.

Lars - 09/26/98 19:29:58
My Email:[email protected]

Comments:
Hej ditt gamla ufo

Lars Sjögren - 09/05/98 08:40:58
My Email:[email protected]

Comments:
Häj på rä Patte! Himla fin sajt dä här dö. Vi ses på ANDERSTORP. M.v.h MuZ Sjögren

putte"BULTEN"henberg - 08/08/98 22:26:53

Comments:
Kära TMS-medlem. Vi har kommit fram till att du är en käring bakom styret. Styrelsen vill därför här meddela att du får nog dra lite extra i snöret vid högerhanden och sluta använda högern till en massa annat otäckt på HELGEN???????????????????????????

Elwin - 07/08/98 22:03:30
My URL:http://www.bitsmart.com/newbrains
My Email:[email protected]

Comments:
Hello Patrik, some time ago you asked for the adress of the Ducati Club Races in the Netherlands. Here is their E-mail adress: [email protected] Their adress is: CRC Korenbloem 6 5684 JB Best Don't for get to take a look at our website. Elwin Bosma

! - 07/02/98 19:12:19
My Email:You´ve got it!!

Comments:
Tjena PT! Grattis till bra placeringar och till en snygg sida. Kort fråga bara. Exakt VAD gör Hanna här? Tävlar hon? Är hon motorsportsintresserad? Kan hon stava till rrrrroadracing? Tjingeling!

Smejäveln - 06/19/98 00:24:23
My Email:[email protected]

Comments:
Gött mos älle!svettsa älle!Lycka te dö.

jo du - 06/16/98 13:18:45

Comments:
Det gick ju göra bra eller i Norge

Killen - 06/05/98 14:26:21
My Email:nädu

Comments:
Bra kört i karlskoga,,,men jag har fortfarande ont i handen av din däcksvärmare

Thomas - 05/27/98 20:50:54

Comments:
bit i hop och kom igen då...i Norge

pelle - 05/26/98 21:13:33
My Email:[email protected]

Comments:
det var väl fina placeringar!!!!!! men var var avklädda bilden på hanna?????????? det är väl inte superhomo du håller på med eller!!! mvh pelle

Fredrik Tidström - 05/26/98 17:21:25
My Email:[email protected]

Comments:
Grattis till pallen brorsan. Hoppas jag kan följa med till Norge. Syns och hörs. /F

craig dixon - 05/23/98 11:24:05
My Email:[email protected]

Comments:
dam fine

Martin W Andersson - 04/21/98 16:07:32
My Email:[email protected]

Comments:
Snyggt jobbat Patrik. Vi syns på Karlskoga racet. Må din Supersingle aldrig rasa..... ROTAX hällsningar. Martin

Lars Ericsson - 04/07/98 06:00:03
My Email:[email protected]

Comments:
Hej Patrik! Det är en bra början, kan bli en bra sida framöver. Sätt SEB i arbete på kvällarna så ni utvecklar och underhåller sidan. Vi ses på jobbet. Lars E.

Matti Huhtala - 04/01/98 13:39:29
My Email:[email protected]

Comments:
Hej Patrik! Du ser snabb ut, och du är snabb! Men håller det i mål??? Lycka till -98!

Jocke - 03/27/98 21:56:13
My URL:http://www.algonet.se/~teamtek/q8oils
My Email:[email protected]

Comments:
Tjena Patrik, häftig länk du har på sidan. Vi hörs. Jocke

- 03/17/98 21:04:41

Comments:


- 03/17/98 20:44:13

Comments:
vi väntar vid första kurvan på gelleråsen. team underhåll

- 03/17/98 20:35:02

Comments:
du är duktig du patrik

- 03/17/98 20:33:49

Comments:


seb - 03/17/98 20:03:51
My Email:[email protected]

Comments:
bästa sidan

My Home Page | Visit MotorCity/Garage | Explore GeoCities | Get your own free homepage
Hosted by www.Geocities.ws

1