|
Naam : ksa Aarschot
|
|
e-mailadres :
|
|
Mijn reactie, opmerking, ... : Wegens overvol geraken van dit gastenboek zijn alle oude berichtjes verplaatst naar het archief. Nu is er weer plaats om naar hartelust berichtjes achter te laten.
|
|
|
Naam : hemel fuif-team
|
|
e-mailadres :
|
|
Mijn reactie, opmerking, ... : aan allen die het nog niet gemerkt hebben: VRIJDAG 15 MAART = HEMEL FUIF
|
|
|
Naam : de wilde weldoener
|
|
e-mailadres :
|
|
Mijn reactie, opmerking, ... : hoe komt het dat we wel geld hebben voor heel duur gaan te eten en geen geld overhebben voor de leiding korting te geven op crazy tour
|
|
|
Naam : De hulpvaardige man
|
|
e-mailadres : [email protected]
|
|
Mijn reactie, opmerking, ... : wat een mooie plakaat hangt daar aan het kruispunt!!!
en wat een mooie kaarten zijn dat!!!
|
|
|
Naam : de kopkakker
|
|
e-mailadres : [email protected]
|
|
Mijn reactie, opmerking, ... : en we kakken op merchtem hunne kop
en we kakken en we kakken.......
who's that lying on the carpet.......
|
|
|
Naam : de kopkakker
|
|
e-mailadres : [email protected]
|
|
Mijn reactie, opmerking, ... : en we kakken op merchtem hunne kop
en we kakken en we kakken.......
who's that lying on the carpet.......
|
|
|
Naam : Cameron Diaz
|
|
e-mailadres : [email protected]
|
|
Mijn reactie, opmerking, ... : Voor zij die het nog niet wisten: MICHAEL DECA IS GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Naam : dries ooms fanclub
|
|
e-mailadres :
|
|
Mijn reactie, opmerking, ... : de dries ooms fanclub heeft er een nieuwe dochteronderneming bij surf naar www.ooms.com en geniet van onze service....
|
|
|
Naam : captain planet
|
|
e-mailadres :
|
|
Mijn reactie, opmerking, ... : Sam, jij was er zaterdag niet en captain planet was niet verwittigd, nog een keer en ge moet uw tafelpoot inleveren!
|
|
|
Naam : driesoomsfanclub
|
|
e-mailadres :
|
|
Mijn reactie, opmerking, ... : Heeft iemand nog een stuk of vierhonderdveertig kaarten voor de hemelparty want er komt ook een beperkte afvaardiging van de Driesoomsfanclub...
|
|
|
Naam : federale politie (vreemdelingenzaken)
|
|
e-mailadres : [email protected]
|
|
Mijn reactie, opmerking, ... : Dries, zijn die 450 kosovaren nog altijd niet terug naar hun land gestuurd?
|
|
|
Naam : sam
|
|
e-mailadres : [email protected]
|
|
Mijn reactie, opmerking, ... : sorry captain planet, t zal niet meer gebeuren. maar niet mijn tafelpoot dat is een te zware straf
|
|
|
Naam : tom
|
|
e-mailadres :
|
|
Mijn reactie, opmerking, ... : Dries,
VIESPEUK!!!
De stille stinker:)
|
|
|
Naam : ???
|
|
e-mailadres : [email protected]
|
|
Mijn reactie, opmerking, ... : Hallo dries ooms, bij deze wil ik je laten weten dat ik van je hou!
een jonghernieuwer
ik kom naar de hemelfuif: om 11 uur voor de deur!!! kusjes
|
|
|
Naam :
|
|
e-mailadres :
|
|
Mijn reactie, opmerking, ... : het droevige bericht is on juist ter oren gekomen dat dries ooms zijn kosovaren heeft verkocht aan een crematorium in de usa
|
|
|
Naam : crematorium in de usa
|
|
e-mailadres : [email protected]
|
|
Mijn reactie, opmerking, ... : Dooie kosovaren 10 eurocent/stuk!
Ze liggen opgestapeld in de bos achter mijn huis.
Met dank aan de dries ooms fanclub!
spijtig dat ze nu maar 1 lid meer telt
|
|
|
Naam : enige fan van dries die legaal in belgie verblijft
|
|
e-mailadres :
|
|
Mijn reactie, opmerking, ... : ik was ook buiten om elf uur
|
|
|
Naam : vestiaire man
|
|
e-mailadres : [email protected]
|
|
Mijn reactie, opmerking, ... : volgend jaar: hemelfuif met vestiaire! ook als D. Ooms tegen is wegens te veel werk.
|
|
|
Naam : Joske
|
|
e-mailadres : Joske-poept-in'[email protected]
|
|
Mijn reactie, opmerking, ... : Bij deze veel beterschap voor T. Steegmans, en we zijn van plan hem erelid te maken van onze vereneging "de schapeneukers". Dit alles voor al zijn reeds bewezen diensten(en daden). Thomas, duizend maal dank, van de hele vereneging
|
|
|
Naam : dagske
|
|
e-mailadres : [email protected]
|
|
Mijn reactie, opmerking, ... : speciaal, na 11 september, wanneer we gestart zijn met VLIEGERKESDAG nu een tweede feestdag: BROMMERKESDAG (27 maart)
|
|
|
Naam : Tom
|
|
e-mailadres :
|
|
Mijn reactie, opmerking, ... : Rien strijd de strijd af...
HET SPEL, onterlangst schijt ophouden!
Rien vind het een slecht spel, het gaat zo: u gaat naar de dichtsbijzijnde aphoteek "goeie middag, wij zijn van de ksa en wij hebbe een uitdaging met de leiding, wij zouden ieder een doo
|
|
|
Naam : joris
|
|
e-mailadres :
|
|
Mijn reactie, opmerking, ... :
|
|
|
Naam : sam
|
|
e-mailadres :
|
|
Mijn reactie, opmerking, ... : bedankt joris voor deze moedige getuigenis, ik hoop dat je hele leven er niet zo uit ziet.
|
|
|
Naam : de man die voorrang had
|
|
e-mailadres :
|
|
Mijn reactie, opmerking, ... : hahahahahahahahahaha
|
|
|
Naam : thomas steegmans
|
|
e-mailadres :
|
|
Mijn reactie, opmerking, ... : vrijdagavond BBQ bij mij thuis
alle leiding uitgenodigd
|
|
|
Naam : E. Schouppe
|
|
e-mailadres : [email protected]
|
|
Mijn reactie, opmerking, ... : Rekening te betalen door S. Vanhoof, van 125 euro, voor het poetsen van de treinramen.
|
|
|
Naam : ministerie voor dierenwelzijn
|
|
e-mailadres : [email protected]
|
|
Mijn reactie, opmerking, ... : Uw aanvraag om de spouwhond te erkennen als beschermde diersoort wordt momenteel behandeld door de daartoe bevoegde minister.
|
|
|
Naam : michael deca-fanclub
|
|
e-mailadres : [email protected]
|
|
Mijn reactie, opmerking, ... : aan alle "fans van Michael": nog 16 dagen en hij is jarig!!! Zij die hun bijdrage voor de cadeau nog niet hebben betaald moeten zo snel mogelijk het geld storten op
rek. nr. 230-0647083-16
|
|
|
Naam : ministerie voor dierenwelzijn
|
|
e-mailadres : [email protected]
|
|
Mijn reactie, opmerking, ... : De spouwhond wordt op de lijst van beschermde diersoorten geplaatst! Het is dus ten strengste verboden dit arme dier onder zijn kloten te stampen, noch uit te lachen.
|
|