COL.LABORACIÓ

L'escola

Silvana V. i V.


Amb aquest escrit he pensat dir algunes coses i activitats que es fan a "la nostra escola". Dic nostra perquè el record d'ella sempre deixa bon sabor de boca (quasi sempre); qui no recorda els jocs al pati, aquelles escalinates màgiques, l'olor de les aules i dels llibres recent estrenats?. Són records que estan lligats a la nostra infantesa i també a l'escola.

L'escola d'avui en dia no té res a veure amb el passat, els jocs i la imaginació queden, però l'educació és molt diferent, per a millor.

Penso que els mestres estan molt més preparats, per ser mestres i amics. L'ensenyament va molt lligat a la manera de sentir d'un poble i d'una realitat.

Realitat que viuen els nostres fills en les eixides que han fet als comerços, indústries i granges del poble contant-nos les seues experiències.

L'escola porta un bon desenvolupament, comptem amb 13 mestres, totes les aules són noves, un laboratori, un gimnàs i, com a novetat, una aula de música (amb professor), i important material (teclat, percussió, etc.).

Pensant sempre en els xiquets i en el futur de l'escola, la directiva de l'A.P.A., que representa a tots els pares, realitza funcions diverses: tramita l'encomanda dels llibres i s'esforça per a que arriben al principi del curs següent, recolza econòmicament les excursions, participa en la cavalcada dels reis amb els alumnes, quintos i quintes, etc., en carnestoltes (fent xocolata i prims) i en la festa de final de curs i altres tasques educatives.

Tots esperem que aquesta escola rural no vaja a menys, que amb l'esforç de mestres, alumnes, pares i autoritats, puguem donar-li una bona direcció.


Publicat al nº 58 (pàgina 31) del periòdic local "Tossal Gros" de les Coves de Vinromà


This page hosted by Get your own Free Homepage

Hosted by www.Geocities.ws

1